Messi, Gilette’in yeni yüzü oldu
P&G’nin erkek bakım markası Gillette, futbola verdiği desteği dünya çapında gerçekleştirdiği yeni bir işbirliği ile sürdürdü. Bu kapsamda Gillette’in yeni küresel futbol kampanyasının yüzü dünyaca ünlü futbolcu Lionel Messi oldu. Gillette, çeliğin gücünü futbol aşkı ile birleştirdiği yeni kampanyasında sporcuların zihin gücünü, azim ve kazanmaya dair yılmayan arzusunu vurgulayacak.
Gillette ile yaptığı işbirliği hakkında konuşan Messi, “Başarı için amacınıza bağlı olmanız ve kendinizi adamanız gerekiyor. Gillette, en iyisi olmak için sahip olduğum azim ve kararlılığı benimle paylaşan bir marka. Birlikte tüm dünyadaki erkeklere, içlerinde çelik kadar güçlü ve kararlı olduklarında, dışarıda da en iyisini başarabileceklerini gösterebileceğimize inanıyorum” dedi. Gillette’in Grup Başkan Yardımcısı John Mang ise “Lionel Messi ve dünyaca ünlü futbolcular ile işbirliğinin, Gillette için yeni bir dönemin başlangıcı olacağına inanıyoruz” diye konuştu.
Kampanyanın gücünü vurgulamak için Messi aynı zamanda Roger Federer ile birlikte de ilk defa kamera karşısına geçti. Kampanya için Twitter üzerinden #celigingucu hashtagi açıldı.
Gillette; Messi’nin yanı sıra çelik kadar güçlü olarak tanımlanan Joe Hart (İngiltere), Thomas Muller (Almanya), “Oscar” ve “Lucas (Brezilya), “Chicharito” (Meksika), “Falcao” (Kolombiya), Kagawa (Japonya), Sung-Yeung Ki (Güney Kore) ve “Yüzyılın oyuncusu” Pele’nin (Brezilya) sponsorluğunu da üstleniyor. Ayrıca Gillette; İspanya, Arjantin, Brezilya, İtalya ve Meksika milli takımlarının da sponsorları arasında yer alıyor.