Meta, 14 Mayıs Seçimleri için güvenlik merkezi kurdu | Son 24 saatin gündemi
Türkiye Genel Seçimleri’ne sayılı günler kala Facebook, Instagram ve WhatsApp’ın çatı şirketi Meta, seçim güvenliği için özel bir merkez kurduğunu duyurdu.
14 Mayıs’ta gerçekleşecek seçimlerin güvenli ve emniyetli bir şekilde yapılmasına yardımcı olmayı amaçlayan “Seçim Operasyonları Merkezi”nde farklı departmanlarında çalışan mühendis, hukukçu, araştırmacı ve analiz uzmanlarını bir araya gelecek.
Seçim yaklaştıkça, potansiyel tehditleri gerçek zamanlı olarak belirlemek ve daha hızlı aksiyon alabilmek için “Seçim Operasyonları Merkezi”ni devreye sokan Meta, konuya ilişkin yaptığı açıklamada seçimlerle ilgili çevrimiçi yayılan asılsız bilgilerin önüne geçmeye çalışılacağını belirtti.
Amazon’un ardından Amazon Games de işten çıkarmalara başladı…
Bilişim sektöründe son bir yılın yeni normali toplu işten çıkarmalar… Amazon, Facebook ve Google başta olmak üzere birçok firma işten çıkarmalara devam ediyor. Geride bıraktığımız yıl yaklaşık 18 bin kişinin işine son veren Amazon, geçtiğimiz günlerde bu sayıya dokuz bin çalışanın daha eklendiğini duyurmuştu…
Şimdi ise şirket Amazon Games tarafını ilgilendiren yeni bir işten çıkarma kararı açıklandı. Amazon; Prime Gaming, Game Growth ve Amazon Games’in San Diego stüdyosunda çalışanlar da dahil olmak üzere oyun yapımında yer alan 100’den fazla çalışanın işten çıkarılacağını duyurdu.
Şirket adına açıklamalarda bulunan Christoph Hartmann, işten çıkarmaları duyururken Irvine ve Montreal’deki ekiplerin genişlemeye devam edeceğini belirtti…
Rekabet Kurumu’ndan zincir marketler için yeni düzenleme yolda!
Rekabet Kurumu, zincir marketlere yönelik yeni bir karar için çalışmalara başladı. Tüketici Konfederasyonu Başkanı Aydın Ağaoğlu yeni düzenlemenin amacını “Belli bir semtte mahallede veya sokakta aynı sermayeye bağlı zincir marketlerin birbirlerine yakın şubeler açarak o bölgede piyasaya hakimiyet kurmasını engellemek” olarak özetliyor.
Aydın Ağaoğlu Milliyet’e yaptığı açıklamada “2022 yılı Ekim ayı sonunda görüldü ki ucuzluk marketleri olarak bildiğimiz zincir marketler kendi aralarında haberleşmek suretiyle ortak satış politikaları ve fiyatlar uyguladılar.
Görülmektedir ki aynı sokakta birbirine rakip gözüken marketler yan yana veya 50-100 metre mesafede ya da karşılıklı açılmaktadır. Bu durum tüketicinin temel gıda ve ihtiyaç ürünleri ile ilgili fiyat araştırması yaparken o marketlerde gördüğü fiyatlarla yetinmesine yol açmaktadır” dedi.
Zincir marketlerin konumlarına yönelik henüz kriterlerin belirlenmediğini ifade eden Ağaoğlu’nun öngörüsü ise zincir marketlerin arasında en az 1 kilometre mesafe olması yönünde
Brandverse Awards başvuru tarihi uzatıldı!
En başarılı marka ve ajansların belirleneceği Brandverse Awards başvuruları katılımcıların yoğun talebi üzerine 13 Nisan’a dek uzatıldı!
1 Mayıs 2022 – 1 Nisan 2023 arasında üretilen tüm eski ve yeni nesil pazarlama ve iletişim çalışmalarınızla Brandverse Awards’un 360 derece kapsayıcılığa sahip Sosyal Medya ve Dijital, Medya, Film, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Deneyim Tasarımı ve Craft bölümleri altındaki kategorilere online olarak başvuruda bulunabilirsiniz.
Fanta kimlik yeniliyor: Logodaki portakal nereye kayboldu?
Coca-Cola’nın tasarım ekibi ve kreatif ajansı Jones Knowles Ritchie, Fanta’nın logosunu elden geçirerek markaya yeni bir küresel kimlik kazandırdı. Yeni logo tasarımı, 7’den 70’e herkese hitap ederek eğlenceli bir imaj çizmeyi hedefliyor.
Coca-Cola’nın en eski markalarından olan Fanta’nın logosu yıllar içinde bir dizi yenilenmeden geçmiş olsa da portakallar tasarımın sadık bir parçası olmaya devam etti. Yeni logoda markanın ikinci “A” harfinin üzerinde bulunan yaprak simgesi ve arka planda bulunan, portakalı andıran turuncu daire kaldırıldı. Aşağı doğru uzatılan kalın gölge için ise daha açık bir mavi tonu kullanıldı. Haberin tamamını buradan okuyabilirsiniz.