Microsoft kesenin ağzını açtı: Netflix için 190 milyar doları gözden çıkaracak
Yakın zaman önce reklamlı abonelik modeli için Microsoft’la çalışacağını açıklayan Netflix, partnerinin yeni hedefi oldu. Son zamanlarda yaptığı büyük satın alımlarla konuşulan Microsoft’un 2023 yılında Netflix’i satın almak için 190 milyar dolarlık bir teklif vermesi bekleniyor.
Satya Nadella’nın 2014 yılında CEO olarak görev almaya başlamasıyla Microsoft için de alışveriş sezonu başladı. İlk hamlelerinden biri, hit oyun Minecraft’ın yapımcısı Mojang’ı 2,5 milyar dolara satın almak oldu. Daha sonra, LinkedIn’i 26 milyar dolara ve yapay zeka yazılım geliştiricisi Nuance’ı 20 milyar dolara satın aldı. Amerikalı bilgisayar oyunu geliştiricisi ve yayımcısı Activision Blizzard ise 69 milyar dolarla şimdiye kadar açıklanan en büyük hedefti.
Ancak bu hamlesi Microsoft’un başını biraz derde soktu. Zira ABD Federal Ticaret Komisyonu haksız rekabet sebebiyle teknoloji devini incelemeye aldı.
Buna rağmen Microsoft, hızını kesmedi ve yakın zaman öncesinde reklamlı abonelik modelinde partner oldukları açıklanan Netflix’e gözünü dikti. Bu satın almanın 190 milyar dolar değerinde olacağı tahmin edilmekle birlikte detaylar henüz netlik kazanmadı.
Kaynak: Reuters
Dünyaca ünlü markaların logolarındaki subliminal mesajlar…
Bir markanın kendisi hakkında mümkün olduğunca çok bilgiyi tek bir görüntüde vermesinin yolu şüphesiz logo tasarımından geçiyor. Dolayısıyla göze hitap etmekten fazlasını amaçlayan logolardaki her bir detay tüketiciye üzeri kapalı bir mesaj veriyor. Peki dünyaca ünlü markalar logolarında tüketicilere hangi mesajları veriyor? Yanıtlar tasarımcı Emanuele Abrate’den geliyor…