Mindshare, 2016’da mobil pazarlamanın zirvesinde
Mobil pazarlamanın global yarışmalarını ve bu yarışmalara katılan işleri takip eden ve raporlayan Lovely Mobile News geçtiğimiz günlerde 2016 raporunu yayınladı. Cannes Lions, MMA Smarties, D&AD gibi global yarışmaların sonuçlarını kaynak alan raporda; 2016 yılının mobil pazarlama alanında en çok ödül alan ajansı açık ara fark ile Mindshare oldu.
“En Çok Ödül Alan Kampanyalar” kategorisinde Mindshare Türkiye bütün ülkeleri geride bırakarak “Nike – Oyunu Harekete Geçir” kampanyası ile 1. sırada yer aldı. Nike ve Mindshare Avrupa Kupası döneminin hemen öncesinde Türkiye’de futbol tutkunu gençlere ilham vermek amacıyla tasarlanan bu kampanya ile; Global & EMEA MMA Smarties de dahil olmak üzere pek çok global ve yerel yarışmada ödüle layık görülmüşlerdi.
“En Çok Ödül Alan Reklamveren” kategorisinde ilk sırayı alan Unilever, “En Çok Ödül Alan Kampanyalar” kategorisinde Türkiye’de gerçekleşen Algida “Let the Summer Begin” kampanyası ile ilk 20’de yer aldı.