Mindshare Türkiye Arda Turan’lı “Spark Brilliance” projesiyle zirvede!
Barcelona’da 28 Şubat günü sadece özel davetlilerin katılımıyla gerçekleşen Mobile Word Congress sırasında, mobil pazarlama alanında 2016 yılında yapılan çalışmaların ödüllendirildiği “The Lovely Mobile News Report”un önemli başlıkları da açıklandı.
Tam hali Mart sonunda yayınlanacak olan raporda, proje, marka ve ajansların The Cannes Lions, The MMA Smarties, The Drum Momas, D&AD gibi küresel ölçekteki yarışmalarda sergiledikleri performanslar analiz edildi.
En çok ödüllendirilen proje Türkiye’den
“2016’da En Çok Ödüllendirilen Proje” kategorisinde Mindshare Türkiye, Nike için hazırladığı Spark Brilliance projesiyle birincilik ödülünü aldı. Nike Spark Brilliance, Global 2016 MMA Smarties yarışmasında Arda Turan kampanyasıyla Mobile Video kategorisinde Gold, Cross Screen kategorisinde Silver ve Special Rubicon ödüllerine layık görülmüştü.
2016’da en çok ödüllendirilen ajans: Mindshare
“2016 içinde en çok ödül alan medya ajansı” kategorisinde de Mindshare, Starcom Mediavest Group’u geçerek birinci oldu.
Marka kategorisinde Unilever öne çıktı
Yılın en çok ödül kazanan markası ise Unilever oldu. Unilever, Mindshare ile olan iş ortaklığıyla global birçok yarışmada 2016’da boy gösterdi.