Moda, sanat, teknoloji ve deneyim Boyner İstinyePark İstanbul’da buluştu
Bağdat Caddesi’nin ikonik alışveriş destinasyonlarından biri olan Boyner Cadde’yle başlattığı, hayatı keyifli hale getirecek farklı deneyimlere odaklanan yeni nesil mağazacılık adımlarına devam eden Boyner, en son İstinyePark İstanbul mağazasını yepyeni bir yüze kavuşturdu. İstinyePark İstanbul mağazasında modayı yaşam tarzı, sanat ve deneyim ile buluşturan Boyner, tamamen yenilenen mağazasının açılışını da Boyner Büyük Mağazacılık Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner ve Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan ev sahipliğinde özel bir davetle gerçekleştirdi.
Moda, sanat, teknoloji ve deneyimi bir arada sunarak mağazalarını yaşam alanlarına dönüştüren Boyner, bu konseptle yenilediği İstinyePark İstanbul mağazasında bir etkinlik düzenledi. “Sky Magic” konseptiyle tasarlanan; Ayşe Bilgün Sazak, Alev- Halis Komili, Bülent-Oya Eczacıbaşı, Can Hakko-Deniz Aktaş Hakko, Cem Hakko, Gülden Büyükuçak, Ruken Mızraklı, Mustafa Taviloğlu, Ömer Taviloğlu, Nejat-Emel Ayaydın, Nazlı Sabancı, Selin Türkmen, Umut Eker, Aslı Gümüşel, Ayşegül Afacan Köksal, Dila Tarkan, Sima Tarkan, Ece Sükan, Ceylan Atınç, Melis Ağazat, Mustafa-Dilek Toner, Sandra-Nino Erer gibi iş, perakende ve moda dünyasının önde gelen isimlerinin katıldığı gecede birbirinden özel ve farklı deneyim alanları davetlilerle buluştu.
Toner Mimarlık tarafından yenilenen Boyner İstinyePark İstanbul’un altı bin metrekareye yayılan alanında Türkiye’nin ve dünyanın tanınan markalarının sadece Boyner İstinyePark İstanbul’da yer alan koleksiyonları, farklı disiplinlerden on sanatçının Boyner’in ruhuna ve mağazanın iç mimari dokusuna özel tasarladığı eserleri, Ala Nail Art ile tırnak sanatı, ürün kişiselleştirme alanı ve dijital deneyim noktaları dikkat çekiyor. Mağazada yer alan Costa Coffee ve Bubble Tea alanları ise alışveriş deneyimine ayrı bir keyif katıyor.
Açılışta, yeni mağaza konseptlerini Marketing Türkiye’ye anlatan Boyner Büyük Mağazacılık Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Nurçin Koçoğlu yenilenen mağazalarının odağında “insan” ve “deneyim”in olduğunu vurgularken, yeni mağazalarının hem bir sanat galerisine hem de özellikle gençler için bir lezzet durağına dönüştüğünü ifade ediyor.
Boyner İstinyePark İstanbul hayatın içinden, dinamik, kışkırtıcı, sakin ama keyifli ve iyi hissettiren özellikleriyle herkesi bu benzersiz deneyimin bir parçası olmaya davet ediyor.