Movida’dan isim değişikliği: Come to Movida
Son iki yıldır MullenLove Executive Creative Director’ı olarak görev yapan Emrah Akay, yoluna ortak ve ECD olarak yeni ismiyle “Come to Movida”da devam edecek.
Reklam sektöründe 22. yılını kutlayan Emrah Akay, reklamcılığa 1995 yılında Movida’da başladı. Ardından Cenajans Grey, tekrar Movida, Güzel Sanatlar, Leo Burnett ve MullenLowe’da kreatif liderlik yapan, Cannes Lions, Epica, New York Festivals, Golden Drum, Eurobest, Kristal Elma dahil 100’ün üzerinde uluslararası ve ulusal ödülü olan Akay, “Come to Movida’da yeni bir dönem başlıyor. Biz burada sadece reklam yapmayacağız. Burayı bir çekim merkezi yapacağız. Gelenekselin yanında branded content ve branded entertainment’a da odaklanacağız. Ayrıca sektörün ihtiyacı olan düşük maliyetli prodüksiyon, onbline aktivasyon, promo ve medya fikirlerimizle fark yaratacağız. Sektördeki yetişmiş insan kaynağıyla da hibrit modeller üzerinden iş birlikleri gerçekleştireceğiz” şeklinde konuştu.
Ajans Eş Başkanı Oğuzhan Akay, “Emrah’ın gelişi, çalışmalarını yıllardır takdir ettiğim kardeşimin yuvaya dönmesi gibi değil, aksine usta reklamcı Emrah Akay Movida’ya geliyor, güçler birleşiyor, etki alanı genişliyor şeklinde düşünülmesi gereken bir şey. Bu nedenle artık adımız Come to Movida” dedi.