Marks and Spencer “Beyin Topu” satışlarına başladı!
Marks and Spencer (M&S) Food, sağlıklı yaşam ürünlerini tanıtmak için yeni bir kampanya başlattı. Kampanyada “Brain Ball” (Beyin Topu) isimli ürüne odaklanarak tüketicilerin sağlıklı yaşama yönelmesi teşvik ediliyor.
M&S’in Brain Food ve YAY! Mushrooms kampanyası 30 saniyelik bir TV reklamından oluşuyor. Reklamda ekrana Brain Ball ürünü gelirken seslendirme “Merhaba. Siz kim olabilirsiniz?” diye soruyor ve top “Ben M&S Food’dan yeni Brain Ball’um” diye yanıtlıyor. Brail Ball, beyinden yapılmadığını, beyni beslemek için tasarlandığını esprili bir dille açıkladıktan sonra faydalarını sıralıyor. Kampanya “Bu sadece yiyecek değil. Bu M&S Brain Food” sözleriyle son buluyor.
M&S Food Pazarlama ve M&S Sadakat Müdürü Sharry Cramond kampanyayla ilgili şöyle şunları söyledi: “Yaptığımız her şeyin merkezinde anlayış, kalite ve inovasyon var. Kendi markalarını içeren ürün serilerini pazara sunan iki yeni marka: M&S Brain Food ve YAY! Mushrooms, bu üçünün bir araya geldiği mükemmel örnekler. Sağlıklı seçenekler sunan lider perakendeci olarak tanınıyoruz ve müşterilerimizin yüzde 80’i bilişsel/beyin sağlıkları konusunda endişeli olduklarını söylüyor. Brain Food işte tam da bu içgörüye dayanıyor…“
Kaynak: The Grocer