Netflix abonelik ücretlerine zam geldi | Son 24 saatin gündemi
Popüler dijital yayın platformu Netflix, Türkiye’deki fiyatlarına yılın ikinci zammını yaptı. Fiyatlarda yüzde 30’luk zammın ardından temel planın fiyatı 119,99 TL’den 149,99 TL’ye, standart planın fiyatı 176,99 TL’den 229,99 TL’ye ve özel planın fiyatı ise 229,99 TL’den 299,99 TL’ye yükseldi. Platforma yeni abone olacak kullanıcılar, hemen zamlı ücrete tâbi tutuluyor. Mevcut üyelere ise fiyat değişikliği hemen yansıtılmıyor, 30 gün öncesinde e-mail ile bilgilendiriliyor.
Samandağ Gastronomi Köyü canlanıyor: Kadınların hayatı 178 saatte değişiyor
6 Şubat deprem felaketi ertesinde güçlerini birleştiren Oxfam KEDV (Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı) ve MeyIDiageo, kadınların liderliğinde “Samandağ Gastronomi Köyü”nü onarıp zenginleştirmeyi ve bölgenin lezzet hafızasını canlı tutmayı hedefliyor. Hatta proje için öyle heyecanlılar ki Samandağ Gastronomi Köyü’nün onarım çalışmaları devam ederken belediyenin tahsis ettiği bir alanda eğitimlere başlayıp ilk mezunlarını Mayıs ayında verdiklerinden bahsediyor MeyIDiageo Genel Müdürü Bahar Uçanlar. Oxfam KEDV Başkanı Şengül Akçar kadınların daha güçlü olması için çalışıyoruz derken, Samandağ Belediye Başkanı Emrah Karaçay, Hatay’ın daha önce 7 kez yıkıldıktan sonra halkların dayanışmasıyla ayağa kalkma gücü bulduğuna dikkat çekerek deprem sebebiyle 8’inci defa yıkılan şehrin kalkınmasına gönül veren herkese teşekkür ediyor… Samandağ’ın gastronomi turizminin merkezi haline gelmesi adına atılan bu anlamlı adımlar şüphesiz projeye gönül veren paydaşlarla güç kazanacak. Peki bu 178 saatlik eğitimlerden oluşan programlara kim nasıl katkı sağlayabilir? Gelin detayları dinleyelim…
Ülker’in şikayeti haklı bulundu… Züber’in “Gerçek Atıştırmalık” reklamı yayından kaldırıldı!
Ticaret Bakanlığı, Ülker’in Züber’in “Gerçek Atıştırmalık” sloganlı reklamına yönelik haksız rekabet şikayetini değerlendirdi ve Ülker’in lehine karar verdi. Bu karara göre, Züber’in ilave şeker, yapay aroma verici ve katkı maddesi içermeyen ürünlerini “Gerçek Atıştırmalık” olarak lanse ettiği reklam filminin yayını durduruldu. Bakanlığın gerekçesi ise Züber’in bu ifadesinin, tüketicileri Ülker ürünlerinin “gerçek atıştırmalık” olmadığına inandırmaya yönelik yanıltıcı bir reklama dönüşmesi.
Güneşin tadını çıkaran şirketler
Şirket maaşları, yan haklar kadar şirketlerin iş yapış şekilleri de çalışan memnuniyeti ve bağlılığında kilit bir rol üstleniyor. Bu doğrultuda yenilikçi adımlar atarak çalışanlarının yüzünü güldüren şirketlerinse yetenek krizinin yaşandığı bu günlerde birer cazibe merkezine dönüştüklerinden şüphe yok. Sıcakların hayli arttığı tatil paylaşımlarının ardı arkasının kesilmediği yaz aylarında çalışanlarına uzaktan çalışma fırsatı sunan şirketlerse bu yazın gözdeleri desek yeri… Peki hangi şirketler çalışanlarıyla birlikte güneşin tadını daha çok çıkartıyor? Gelin birlikte bakalım…
Dünyanın ilk yapay zeka güzellik yarışması sonuçlandı: Taç, Faslı Kenza Layli’nin…
Dünya, daha önce hiç görmediği bir güzellik yarışmasına tanık oldu. Fanvue Dünya Yapay Zeka Yaratıcı Ödülleri (WAICAs) tarafından düzenlenen ilk Miss AI yarışması kazananını seçti. Faslı sanal bir tesettürlü influencer olan Kenza Layli, ABD, Afrika, Güney Amerika, Avrupa, Hindistan, Japonya ve Güney Kore dahil olmak üzere dünyanın dört bir yanından bin 500’den fazla yapay zeka yarışmacısını geride bırakarak birincilik tacını aldı.