NexCMO Marketing Academy eğitimleri ÇYDD desteğine dönüştü
Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen “NexCMO Marketing Academy”nin ilk eğitim programı olan “CMO Transition Academy” 3-24 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirildi. 1 aylık eğitim sürecinin sonunda elde edilen gelirin yüzde 20’si Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’ne bağışlandı.
Pazarlama alanında ezber bozan işlere imza atan profesyonellerin eğitimci kadrosunda yer aldığı CMO Transition Academy, katılımcılara derin içgörüler kazandırdı. Programdan elde edilen gelirin yüzde 20’si, geleceğin iş profesyonellerine bugünden katkı sağlamak adına, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’ne (ÇYDD) bağışlandı.
CMO Transition Academy’de eğitim veren isimler arasında Arçelik CMO – Chief Marketing Officer Zeynep Yalım Uzun, Unilever Türkiye Ev Bakım Kategorisi Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Leyal Eskin Yılmaz, LC Waikiki Genel Müdür Yardımcısı Ömer Barbaros Yiş, Futurebright Group Kurucu Ortağı Akan Abdula, Deloitte Danışmanlık Lideri Hakan Göl ve Labrys Yönetici Ortağı Sinan Günal yer aldı.