Coca-Cola, NFT pazarında yeni bir rekabetin fitilini ateşledi!
Dijital sanat eserlerinin satışa çıktığı NFT pazarı her geçen gün büyümesini sürdürüyor. Pringles ve Superplastic’in ardından Coca-Cola da, hazırladığı NFT eserle kripto dünyasına giriş yapmayı planlıyor. Dev markanın oyuna dahil olması global markalar arasında yeni bir rekabetin de habercisi…
Coca-Cola, içeceklerinin yanında toplanabilir ürünleriyle de ünlü bir marka. Türkiye’de de bir zamanlar, bardak, tabak ve oyuncak ayı gibi ürünler satan Coca-Cola, sonunda NFT pazarına girdi. Markanın NFT ürününe gösterilen ilgiyse oldukça fazla…
İşte Coca-Cola ve Tafi iş birliği ile hayata geçen NFT eser
Dünyaca ünlü içecek üreticisi, 4 adet NFT’yi satışa sundu. Fakat bu 4 NFT aslında tek bir parça ve hepsi bir arada satılıyor. Pringles ve Superplastic’in ardından Coca-Cola’nın da NFT pazarına girmesi, büyük markaların ilgisini çekiyor. Yakın zamanda giyimden otomotive hatta eğlence sektöründeki şirketlerin bile NFT üretmeleri ve satışa sunmaları bekleniyor.
Coca-Cola, bu NFT için Tafi isimli şirket ile anlaştı. Tafi, Utah’ta bulunan ve siparişe göre dijital avatarlar ve dijital içerikler üreten bir şirket. Coca-Cola’nın iş birliği yaptığı şirket, markanın 1956 model içecek otomatının ve diğer ürünlerin dijital versiyonlarını tasarladı.
2 Ağustos tarihinden OpenSea isimli NFT marketinde açık arttırma usulünde satışa sunulacak olan Coca-Cola’nın NFT’si pazarda bütün ilgiyi üzerine toplamış durumda. NFT’lere meraklı pek çok insan, bu NFT’nin rekor fiyata satılmasını bekliyor.
Kaynak: Webtekno
“Dijital influencer’lar NFT koleksiyonu yayınlamaya başladı” haberini okumak için TIKLAYIN