Nike “kaçırılan potansiyellerin” filmini yaptı
“What if you can?” reklamında potansiyelleri kaçırmanın korkunç bir şey olduğunu vurgulayan Nike, “Öğrenmenin tek yolu var, sadece yap diyor.”
Teneffüste okul merdivenlerinde oturan bir öğrencinin önüne düşen topla birlikte aldığı oyun davetini reddetmesiyle başlayan filmde, söz konusu öğrencinin o gün yaptığı her eylemde kaçırmış olabileceği potansiyeller ekranlara yansıyor.
Genç kadınlara özgüven geliştirmeleri ve sporun gücü aracılığıyla tüm potansiyellerini keşfetmeleri için ilham vermeyi amaçlayan film, Suudi Arabistanlı film yapımcısı Haifaa Al Mansour tarafından Riyad’da çekildi.
Mansour projeyle ilgili hislerini şöyle ifade ediyor; “Umarım film genç kadınları sınırlarını zorlamaya ve her zaman yeni fırsatlar aramaya teşvik eder. Eğer bu film kadınları ilk kez dışarı çıkıp bir sporu denemeye teşvik ediyorsa, bu hayal edebileceğim en büyük ödül olur” dedi.