UGG yeni koleksiyonu “Nuggies”de McDonald’s’tan esinleniyor
İlk çıktığından bu yana “Patik mi, bot mu?” sorusunu gündeme getiren ve bu sorunun yanıtının tam anlamıyla verilememesinden midir bilinmez, moda tarihinde ikonlaşmış markalardan biri haline gelen UGG, bu sefer McDonald’s iş birliğiyle tasarlanan kreasyonlarını kış mevsiminin yaşandığı Avustralya’da çekilişle dağıttı. “Nuggies” adı verilen bu koleksiyon fast food devinin UGG kadar ikonik ürünü “Chicken McNuggets”tan ilham alıyor…
İki favorinin mükemmel kombinasyonu olarak lanse edilen botlar, sınırlı sayıda üretildi. McDonald’s basın açıklamasında botların dokusunun bile nugget’ı anımsattığını iddia ediyor.
Nuggies’ler dev bir sos küvetinde servis ediliyor…
Nuggies’ler temasına uygun olarak tipik bir ayakkabı kutusu yerine dev bir sos paketinde servis ediliyor.
Tüm detaylar düşünüldüğünde ürünün, McNugget’ların soğukken bile harika olduğunun yürüyen bir kanıtı olarak tasarlandığı dikkat çekiyor.
McDonald’s Avustralya’nın Instagram üzerinden paylaştığı kampanyayla ilgili yapılan yorumlar ağırlıklı olarak olumlu yönde…
Ücretsiz dağıtım için tasarlanan ürünler 6 saatlik bir çekilişle 6 Eylül tarihinde sahiplerini buldu. Çekiliş McDonald’s web sitesinden gerçekleştirildi ve sadece 50 çift ürünle sınırlıydı.
McDonald’s’ın Kıdemli Marka Müdürü Liz Whitbread basın açıklamasında, “İki ikonik Avustralyalı favoriyi birleştirerek Nuggies’i hayata geçirmekten heyecan duyuyoruz” dedi.
Crocs da kızarmış tavuktan ilham almıştı…
Öte yandan Nuggies, tavuktan ilham alan ilk ayakkabı modeli değil… 2020 yılında KFC, Crocs ile iş birliğine giderek “Bucket Clog”u duyurmuştu.
Sınırlı sayıda üretilen “Bucket Clog” USD 89,99’dan satışa çıktı.
New York Moda Haftası’nda lansmanı gerçekleştirilen koleksiyon yaklaşık 30 dakika içerisinde tükendi ve kampanyanın tamamı sosyal medyada 2,9 milyar gösterim elde etti.
Kaynak: New York Post
McDonald’s en son İspanya’daki kampanyası kapsamında, 47.000 dönüm araziyi yok eden orman yangınının ardından müşterilerine üç hafta boyunca sadece 1 Euro karşılığında var olmayan burgerler satmasıyla konuşulmuştu. 1 euro fiyatla satışa çıkarılan boş hamburger kutularından elde edilen gelir ise yangından etkilenen tarım işçilerinin kayıp hasadından kaynaklı zararlarının bir kısmını karşılamayı amaçlıyordu. Kampanyayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.