Devasa Vans ayakkabılar New York sokaklarında…
Vans, tüm hava koşullarına uygun yeni ayakkabı koleksiyonunun lansmanı için üç metrelik devasa Vans’ları New York City sokaklarında gezintiye çıkardı. Kampanya kapsamında bir çift Vans’ı arabaya çeviren marka, bu devasa Vans’lara eşlik etmesi ve ziyaretçilere ayakkabı dağıtması için New York Nico olarak da bilinen influencer’lar Nicolas Heller ve Lil Mo Mozzarella ile anlaştı.
Geçtiğimiz hafta yeni piyasaya sürülen Sk8-Hi MTE-3 Vans modeli arabaya dönüştürüldü… Bir çift ayakkabı olarak tasarlanan arabalar New York City caddelerinde gezintiye çıktı. Yan yana seyahat eden Vans’lar, yoldan geçenleri aracın içerisinde davet ederek sıcaklık ve dayanıklılık algısı yaratmayı amaçlıyordu.
Vans, araçların Manhattan, Brooklyn ve Long Island City’deki yolculuğuna eşlik etmeleri ve ziyaretçilere ayakkabı dağıtmaları için iki influencer’la (New York Nico olarak da bilinen Nicolas Heller ve Lil Mo Mozzarella) anlaşma yaptı.
Çalışmayı gerçekleştiren reklam ajansı Gut’ın Kreatif Direktörü Bruno Acanfora kampanyayla ilgili, “Bazen en basit fikirler en etkili olanlardır. MTE’lerin tanıtmanın bir çiftini New York sokaklarında gezdirmekten daha iyi bir yolu var mıydı?” dedi.
Vans’lar trafikte de sosyal medyada da ilgi topluyor
Vans’ın yaptığı açıklamaya göre, Heller’ın gönderileri ve kullanıcılar tarafından oluşturulan içerikler, Instagram’da yüksek bir organik etkileşim elde etti ve yalnızca iki gün içinde 1,4 milyonun üzerinde görüntülenmeyle birlikte 88 bin beğeni topladı. Kampanya Gut Los Angeles imzası taşıyor…
Kaynak: Ad Age
LEGO®, Louis Vuitton çantaları oyuncak etti
Louis Vuitton, LEGO® yaratıcıları ve LEGO® Sertifikalı profesyonellerle tüm dünyada yılbaşı vitrin ve mağaza içi görsel sunumu için iş birliği yaptığını duyurdu. 29 Ekim 2022 ve 1 Ocak 2023 tarihleri arasında ikonik LEGO® parçaları ilham veren sahneler yaratmak için kullanılacak…