Ofis alışverişine 100.000 saat harcadık: En çok ne satın aldık?
Pandemiyle birlikte alışveriş alışkanlıklarındaki değişimin e-ticareti hayatımızın merkezine konumlandırdığı herkesin malumu. Geçen yıl yüzde 65 büyüme yakalayan sektörde iş yeri alışverişinin de ilk tercihi e-ticaret oldu. Avansas 2020 yılı verilerine göre, tüketiciler geçen yıl iş yeri alışverişine 56 milyon dakikadan fazla zaman harcadı!
Avansas’ın 2020 yılı değerlendirmesine göre; şirketlerin online alışveriş sepetini en çok gıda, kırtasiye ve hijyen ürünleri doldurdu. 2020 yılında içecek ürünlerinde en çok Türk kahvesi, çay ve filtre kahve tercih edilirken, içecek ürünlerini; karton bardak, ıslak havlu, deterjan, çamaşır suyu, maske ve dezenfektan izledi.
Değerlendirme sonuçlarına göre, 2020 yılında en çok satış yapılan aylar Kasım ve Aralık olurken, alışverişler en çok haftanın ilk iki günü gerçekleşti. Sipariş sayısı ise 2019 yılına kıyasla 2020’de yüzde 50 arttı.
2020’de en çok ne satın aldık?
- Maske
- Dezenfektan
- Çay
- Türk kahvesi
- Filtre kahve
- Klasör
- Kâğıt havlu
- Karton bardak
- Şeffaf dosya
- Islak havlu
- Küp şeker
- Tuvalet kağıdı
- Fotokopi kağıdı
- Su
- Deterjan
- Fosforlu kalem