ON İletişim 20. yılını değişimle karşılıyor!
Şimdiye kadar ulusal ve uluslararası birçok kurum ve markaya hizmet veren ON İletişim, pandemi sonrasında dönüşüme uğrayan markalarla değer yaratma odaklı iş birlikleri yapabilme hedefiyle kendini yeniledi. ON İletişim, 20. yılını kutladığı 2021 yılına kurumsal kimliğini ve web sitesini (www.oniletisim.com) yenileyerek dinamik bir başlangıç yaptı.
“Magic is everywhere” söylemiyle yola çıkan ON İletişim’in değişen logosunda, “sihir” metaforu dikkat çekiyor. Bülent Fidan tarafından hazırlanan logonun tasarımında, ON İletişim’in iş ortaklığı yaptığı markalarda adeta sihir etkisi yaratan dokunuşlarına vurgu yapılıyor.
ON İletişim Ajans Başkanı İpek Özgüden Özen, yeni kurumsal kimlik çalışması ve web sitesi hakkında “Kurumsal kimliğimizi yenilerken, ajansımızın DNA’sında yer alan, bizimle özdeşleşen yenilikçi, dönüştürücü değerlerimizden yola çıkmak istedik. İçinde yıldızlar saçan bir şapkanın bulunduğu yeni logomuz, aslında iş ortaklarımıza olan vaadimizi simgeliyor. ON İletişim olarak 20 yıl boyunca markalara değer katan, zihinlerde yer eden, iz bırakan işler yaptık. Bir başka ifadeyle şapkadan tavşan değil, yıldızlaşan markalar çıkardık. İşimize olan tutkumuz, dinamik ve çevik yapımızla markaların yıldızını parlatmaya devam edeceğiz.” diyor…
ON İletişim’in hizmet verdiği güncel markalar ve organizasyonlar şöyle sıralanıyor: Anadolu Efes Spor Kulübü, Eker Süt Ürünleri, Corendon Airlines, Dark İstanbul, Olgar, SPX, Salomon, Touristica, Suunto, Alize Ocean Racing, Argeus Travel & Events, Akra Gran Fondo, Tour Of Antalya, Alanya Ultra Trail, Cappadocia Ultra Trail, Salcano Gran Fondo Marmaris ve Velotürk Gran Fondo Çeşme…