OpenAI 5 milyar dolarlık zarar öngörüyor | Son 24 saatin gündemi
OpenAI, bu yıl 3,7 milyar dolarlık gelire yaklaşık 5 milyar dolarlık zarar beklediğini açıkladı. 2024’te 3,7 milyar dolar gelir elde etmesi beklenen şirket, yeni fonlar olmadan kayıpların daha da artacağını düşünüyor. Ayrıca CNBC’nin OpenAI’a yakın bir kaynağa dayandırdığı habere göre şirket, önümüzdeki yıl 11,6 milyar dolarlık satış yapmayı planlıyor. The Times’ın haberine göre ise, OpenAI’nin mali belgelerini inceleyen bir finans uzmanı, bu yıl beklenen yaklaşık 5 milyar dolarlık kaybın; işletme maliyetleri, çalışan maaşları ve ofis kirası gibi kalemlerden kaynaklandığını belirtti. Ayrıca, bu maliyetlerin arasında hisse bazlı tazminatın yer almadığı da ifade edildi.
“Yargılayarak sadece ayırırız, anlayarak büyürüz!”
BAREM Marketing Research and Consultancy ile Hellenic Research House’un gerçekleştirdiği “Öteki Aslında Biziz” araştırmasının final bölümüne geldik… İlk iki bölümde araştırmanın arka planını, öteki kavramını ve araştırmanın öne çıkan bulgularını ele almıştık. Üçüncü ve son bölümde ise sizleri “sonuçlar” ve “öneriler” bekliyor…
Araştırmayı BURADAN okuyabilirsiniz…
Gençler “iş-yaşam dengesi” istiyor!
Youthall, bu yıl 3.’sünü gerçekleştirdiği “Gençlerin Beklenti ve Yönelimleri Araştırması”nın sonuçlarını açıkladı. Bu sene toplamda 2 bin 627 kişinin katıldığı araştırma; 18-34 yaş aralığındaki üniversite öğrencileri ve yeni mezun gençlerin ekonomik koşullara, iş dünyasına ve geleceklerine dair kaygılarını gözler önüne seriyor. Gençlerin ilgisinin her dönem arttığı araştırmanın katılımcı hacmi, geçen seneye göre yüzde 70 arttı.
Deneyimi bilimle tasarlama çağı başladı!
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan ve Türkiye’de deneyim tasarımını odağına alan ilk ve en kapsamlı etkinlik olan XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, 10. yılında sektör profesyonellerini “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla bir araya getirecek. 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirilecek zirve global trendleri deneyimin usta isimlerinin yorumlarıyla sahnesine taşıyacak. Zirvenin hemen ardından gerçekleşecek olan ALFA Awards ödül töreninde ise “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” “Customer Brand” unvanını alarak ödüllerine kavuşacak…
Baklava yiyemiyorlarsa baklavalı çikolata yesinler!
Markalar ve pazarlama uzmanları ürün geliştirme aşamasında nokta atışı yaptı. Baklava aromalı ürünler bakalım tüketicilerin baklava açlığını dindirebilecek mi,
Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Tokatlı yazdı…