Oreo utancından kızardı!
Gerçekleştirdiği sıra dışı kampanyalarla adından sıkça söz ettiren Oreo, çalışmalarına bir yenisini daha ekledi. Marka bu kez Endonezya’da ilginç bir kampanyaya imza attı.
1912 yılında üretilmeye başlanan ve Türkiye’nin de dahil olduğu 100’ün üzerinde ülkede satılan Oreo bisküvileri FCB Jakarta ile birlikte Endonezya’da ilginç bir kampanyaya imza attı. İnsanların sıkça kullandığı bir mekana yerleştirilen üzerinde “Oreo’yu utandır” yazısı bulunan otomat görenleri şaşırttı. Alışkın olduğumuz otomatların aksine bozuk veya kağıt paranın geçmediği bu otomattan Oreo almak isteyenler iltifat etmek zorunda. Eğer Oreo hakkında yeterince ikna edici bir iltifat edebilirseniz otomatın üzerindeki bisküvi görseli utançtan kızarıyor. Ancak beklentisi otomattan klasik Oreo bisküvisi almak olanları bir sürpriz daha bekliyor. Utancından kızaran otomat Oreo’nun kırmızı renkli bir pastadan esinlenerek sınırlı sayıda ürettiği “Red Velvet” isimli yeni bisküvilerini tanıtıyor.