Dikkat! Kendinizi McDonald’s’ın tanıttığı yeni oyuncu koltuğunda unutabilirsiniz…
McDonald’s “oyun değiştiren” yeni burgeri McCrispy’nin tanıtımı kapsamında ürettiği oyuncu koltuğuna sahip olmak isteyenler için Facebook’ta bir yarışma başlattı. Yeniden kullanılabilir peçete, oyun sırasında McCrispy’nin sıcaklığını muhafaza edecek bir kutu, leke tutmaz deri bir kılıf gibi pek çok özelliğe sahip olan oyuncu koltuğu hem heyecan hem de endişe yarattı. Endişelerin temelinde hijyen yer alırken PcGamer konuyu evrim teorisinin tersine çevrilmesi olarak yorumladı. Kimi sosyal medya kullanıcıları da koltuğun tasarımını beğenmeyip çok reklam kokan bir ürün olduğundan dem vurdu…
Kimi oyuncular tarafından heyecanla karşılanan kimi oyuncular tarafından ise eleştirilen oyun koltuğu “kesintisiz oyun deneyimi” sağlayacak bir tasarıma sahip.
Gazeteci ve Yayıncı Louise Blain’in Twitter’da paylaştığı basın bültenine göre oyuncu koltuğunun özellikleri şöyle;
- Patates bölmesi
- İçecek bölmesi
- İki ek bölme
- Oyun sırasında McCrispy’nin sıcaklığını muhafaza eden bir kutu
- Yerleşik bir peçete tutacağı ve McCrispy markalı iki adet yeniden kullanılabilir peçete
- McCrispy’nizin keyfini huzur içinde çıkarabilmeniz için leke tutmaz deri koltuk yüzeyi
Yalnızca İngiltere, İskoçya ve Galler’deki müşterilere özel tasarlanan kampanya kapsamında sınırlı sayıda üretilen koltuklar için 13 Kasım’a kadar McDonald’s İngiltere’nin Facebook sayfası üzerinden başvuru yapılabilecek.
Yönetiminin “saçma” bulduğu fikir, McDonald’s’a milyon dolarlar kazandırdı
Geçtiğimiz haftalarda McDonald’s’ın yetişkinlere yönelik hazırladığı sınırlı sayıdaki Happy Meal menülerinin yarısı, sadece 4 günde satıldı. Bundan tam 45 yıl önce çocuklara özel menü çıkarma fikri ortaya atıldığında, şirket böylesi bir başarıyı ön görmüyordu…