Pandemide yeme içme alışkanlıklarımız nasıl değişti?
Kendi alanında bir ilki gerçekleştirerek ortak yayın yapma kararı alan Marketing Türkiye ve Karnaval’ın Clubhouse sohbetleri devam ediyor! Geçtiğimiz haftalarda “İyi Yaşam Markaları”, “Reklam yaratıcılığı da karantinada mı?”, “Beyaz Yakalının İşverene Bir Çift Sözü Var!” ve “Sesini Yükselt: Ses mecrasında pazarlama trendleri ve fırsatlar” başlıklarının konuşulduğu yayınlarda bu haftanın gündemi “Pandemide yeme içme alışkanlıklarımız nasıl değişti?” olacak…
Clubhouse’da gerçekleştirilecek bu beşinci yayında Yemeksepeti CMO’su Barış Sönmez, Vestel Pazarlama İletişimi & Perakende Pazarlama Grup Müdürü Feza Turunçoğlu, Refika’nın Mutfağı’nın Kurucusu, Yazar ve TV Programcısı Refika Birgül ve Bunge Gıda Kıdemli Pazarlama Müdürü Pınar Nokay ile pandemide değişen yeme içme alışkanlıkları ve mutfak kültüründeki değişim konuşulacak.
Oturumun moderatörlüğünü ise Marketing Türkiye ve Karnaval Grup Genel Yayın Yönetmenleri Günseli Özen ve Burak Can gerçekleştirecek.
4 Mart Perşembe günü 21.00’de gerçekleşecek olan “Pandemide yeme içme alışkanlıklarımız nasıl değişti?” oturumu Clubhouse’un yanı sıra Karnaval Dijital Radyo platformundan canlı olarak da dinlenebilecek. Kayıt, Karnaval Dijital Radyo platformunda podcast olarak yer alacak ve sonrasında da dinlenebilecek.