
Pazarlama sektörünün en iyileri Brandverse Awards’da ödüllendirilecek…
Eski ve yeni nesil tüm pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarının adil bir süreç ve şeffaf kriterlerle değerlendirildiği Brandverse Awards’da başvurular devam ediyor. Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen, tüm değerlendirme süreçlerine Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla katkı sağladığı Brandverse Awards’da başvurular 18 Mart tarihine dek sürecek…

Reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında üretilen en başarılı işleri “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendiren Brandverse Awards’un başvuru dönemi 27 Ocak’ta başladı. Başvurular, son katılım tarihi olan 18 Mart tarihine dek sürecek. Sektör liderlerinin bir araya geldiği ve bu yıl dokuzuncusu gerçekleştirilecek olan Brandverse Awards her yıl reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarındaki en güncel gelişmeleri kapsayacak şekilde güncelleniyor. Yarışma bu yıl da yenilikleriyle adından söz ettirecek.
1 Nisan 2024 – 18 Mart 2025 dönem aralığında ilk kez yayınlanmış iletişim çalışmaları ve yine aynı dönem aralığında sergilenen sosyal medya performanslarının yarışacağı organizasyonda reklamverenlerin ve ajansların başarısı değerlendirilecek.
Deloitte Türkiye’nin tüm değerlendirme süreçlerine uzmanlığıyla destek vereceği Brandverse Awards, özgün değerlendirme modeli ve şeffaf yapısıyla başarılı işleri ödüllendirerek sektördeki standartları da yükseltiyor.
Markaların sosyal medyada sergiledikleri performansı ve dijitalde gerçekleştirdikleri projeleri ödüllendiren Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey bu yıl da geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi Brandverse Awards çatısı altında gerçekleştirilecek.
En iyiler 8 ana bölümde yarışacak
Yarışmanın en dikkat çekici bölümlerinden biri olan SocialBrands Veri Analitiği bölümündeyse 50’den fazla sektörde, markaların 1 Nisan 2024 – 18 Mart 2025 aralığında sosyal medya performansına göre kazananlar, başvuru süreci olmadan tamamen veriye dayalı olarak belirleniyor. Pazarlama ve iletişim faaliyetleri için sektör dinamikleri göz önünde bulundurularak özenle oluşturulmuş bölümleriyle markalar için kapsamlı kategoriler sunan Brandverse Awards’da, geçmişte Social Media Awards Turkey’de bulunan kategorilerin yer aldığı Sosyal Medya ve Dijital bölümün yanı sıra Medya, PR, Film, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Deneyim Tasarımı, Strateji ve Craft bölümleri yer alıyor.
Deloitte değerlendirme sürecinde uzmanlığıyla yer alacak…
Brandverse Awards’un tüm değerlendirme süreçlerinde uzmanlığıyla yer alan Deloitte Türkiye, yarışmanın tarafsız ve şeffaf yapısını güçlendiriyor. Yarışmada Deloitte’un katma değer sağladığı alanlar şöyle sıralanıyor:
- Brandverse Awards organizasyonu ve kurgusuna görüş, öneri ve katkı sağlamak,
- SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne ilişkin veri toplama, algoritma ve veri analiz sistematiğini değerlendirmek,
- Tüm markaların sosyal medya performans sonuçlarının finalize edilmesi sürecinde yer alarak güvenilirliği pekiştirmek…
- Tüm ödüllendirme mekanizmasının şeffaf ve hesap verilebilir olması için kontrol ve değerlendirme yapmak, iyileştirme sunmak,
- Değerlendirme sürecinde jüri başkanlarına danışmanlık yapmak ve bu süreçte gözlemci görevi üstlenmek.
REPİD’in desteğiyle…

Brandverse Awards bu yıl da geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin (REPİD) desteğiyle sektörle buluşuyor. Reklamverenler Derneği (RVD), Reklamcılar Derneği (RD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA), Açıkhava Reklamcılar Vakfı (ARVAK), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) ve üyelerinin katılımıyla kurulan, İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği İDA ve Türkiye Araştırmacılar Derneği TÜAD’ın da üye olduğu REPİD pazarlama ve pazarlama iletişimi sektörünün en kapsayıcı sivil toplum kuruluşu olma özelliği taşıyor. Türkiye’de, küresel standartlara uygun “Sorumlu Reklamcılık Ekosistemi”ni oluşturmak, büyümenin sağlıklı ve organize şekilde sürdürülmesini sağlamak amacıyla kurulan REPİD’in desteği Brandverse Awards’un kapsayıcı yapısının da bir göstergesi…
Brandverse Awards’un ana bölümleri
Social Media Awards Turkey Sosyal Medya ve Dijital Bölümü
Marka ya da kurumların sosyal medya ve dijitaldeki tüm kampanyaları ve iletişim faaliyetleriyle sosyal medya performansları bu bölümde değerlendirilecek. Social Media Awards Turkey’nin önceki yıllarda ödüllendirme yaptığı tüm kategoriler bu bölümde bulunuyor.
Medya Bölümü
Markaların medya uygulamalarında gösterdikleri başarı bu bölümde değerlendirilecek. Yaratıcı medya çalışmaları, yenilikçi uygulamalar ve ilham verici medya kullanım fikirleri de bu bölümde yarışacak.
Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü
Ticari bir kuruluş ya da kar amacı gütmeyen kurumlar tarafından, toplumsal ve çevresel sorunların çözümü ve farkındalık adına geliştirilen tüm projeleri bu bölüm altındaki kategorilerde yarışacak. Bu bölümde yer alan kategoriler Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları doğrultusunda oluşturulmuş olup yarışan işler 2030 yılına kadar erişilmesi için belirlenmiş hedeflere nasıl bir katkı sağladığı bakımından da değerlendiriliyor.
PR Bölümü
Stratejik ve kreatif açıdan odağına PR disiplinini alan iletişim kampanya ve projeleri bu bölümde değerlendirilecek. Kurumsal itibar ve pazarlama iletişimi, sürdürülebilirlik iletişimi, sosyal sorumluluk, kriz yönetimi bağlamında PR kampanyaları ile stratejik içerik üretimi, gündem yönetimi, etkinlik ve sponsorluk/ortaklık yönetimi PR bölümünde yarışacak.
Film Bölümü
Bu bölümde marka, kurum ya da kuruluş için TV, sinema ya da dijital ortamlarda yayınlanan reklam filmleri yarışacak.
Deneyim Tasarımı Bölümü
Markaların hedef kitleleriyle yaratıcı ve özgün yöntemlerle buluşmasını sağlayarak müşteri deneyimi sunan projeler bu bölümde yarışacak.
Strateji Bölümü
Marka adına yapılan tüm iletişim faaliyetleri ve kampanyalarının ardındaki, işin başarıya ulaşmasını sağlayan özgün ve etkili marka stratejileri bu bölümde değerlendirilecek.
Craft Bölümü
Marka mesajını iletmek için reklamda kullanılan görsel, metin ve müzik gibi öğelerin nasıl kullanıldığı ve yaratıcı çalışmaya sağladığı katkı bu bölümde değerlendirilecek.
Başvuru için TIKLAYIN!