Pazarlama sektörünün referans kaynağı Marketing Türkiye 34 yaşında!
400’ü aşkın sayı çıkarmanın gururunu yaşayan, pazarlama sektörünün lider platformu Marketing Türkiye 34. yaşını kutluyor.
“Bütünleşik pazarlama” mottosuyla yola çıkan, tarafsız ve objektif habercilik anlayışıyla yolculuğuna 34 yıldır devam eden Türkiye’nin ilk pazarlama ve iletişim mecrası Marketing Türkiye; yayınladığı araştırmaları, röportajları ve içerikleriyle okurlarıyla son yenlikleri paylaştığı kadar trend yaratarak okurlarıyla ve sektör paydaşlarıyla büyümeye devam ediyor…
34 senedir değer yaratan Marketing Türkiye, pazarlama ekonomisinin lider platformu ve en önemli referans kaynağı olma misyonuyla pazarlama disiplininin tüm alanlarına yönelik farklı içerikte yayınlarıyla sektörle buluşuyor, ödül törenlerinden C Level Club buluşmalarına, konferanslardan deneyim etkinliklerine dek organizasyonlara ev sahipliği yapıyor.
2002 yılında ROTA Yayınları’nın yayıncılığını üstlendiği Marketing Türkiye, 34 yıl boyunca pazarlama sektörünün en güncel haberlerini online-offline mecralarında okuyucularıyla buluşturarak ve gerçekleştirdiği organizasyonlarıyla sektörün en önemli referans yayını olmaya devam ediyor.
Marketing Türkiye’yi 34 yıllık yolculuğu boyunca yalnız bırakmayan tüm okurlarımıza, bizleri destekleyen tüm paydaşlarımıza ve dostlarımıza sonsuz teşekkürler…