ÇiçekSepeti “Duyarlı Pazarlama Hareketi”ni başlattığını duyurdu
ÇiçekSepeti, Anneler Günü ve Babalar Günü gibi özel günlerde e-posta, bildirim ya da kısa mesajla iletişim tercihini müşterilerine bıraktığı “Duyarlı Pazarlama Hareketi”ni başlattı.
Heyecanla beklenen Anneler Günü, Babalar Günü gibi özel günleri pek çoğumuz mutlulukla kutluyoruz. Ancak herkes için aynı pozitif duyguları barındırmayan bu günlerde, markalar tarafından yapılan hatırlatmaları, bildirimleri görmek bazılarımız için zor olabiliyor.
Bu durumun önüne geçmek isteyen ÇiçekSepeti.com, bu özel günlerde mesaj, bildirim ya da e-posta almak istemeyen müşterileri için Duyarlı Pazarlama Hareketi’ni başlattı. ÇiçekSepeti, tüm markaları başlattığı bu harekete katılmaya davet ediyor.
Duyarlı Pazarlama Hareketi kapsamında özel günlerde mesaj, bildirim ya da e-posta almak istemeyen ÇiçekSepeti üyelerinin, www.ciceksepeti.com/duyarli-pazarlama adresindeki “İletişim Tercihleri” kısmından ulaşabilecekleri formu doldurarak seçimlerini belirlemeleri yeterli. ÇiçekSepeti, Duyarlı Pazarlama Hareketi’ne katılan markalara yine bu adreste yer alan sayfada yer verecek.