Pazarlamanın liderleri C Level Club’ta buluştu!
Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen C Level Club toplantıları 2016 yılına The One Awards’la merhaba dedi. 10 Şubat’ta Salt Galata’da gerçekleştirilen yılın ilk buluşmasında The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nin metodolojisi ve araştırmanın merak edilenleri, araştırmanın öne çıkan “C Level” yöneticileriyle paylaşıldı.
Haber: Merve Şahin
Pazarlama sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen C Level Club toplantıları 2016 yılına The One Awards’la merhaba dedi. Yılın ilk C Level Club toplantısında, Ocak ayında Raf es İstanbul Zorlu Center’da gerçekleştirilen The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nin metodolojisi sektörün önde gelen pazarlama yöneticileriyle paylaşıldı. Etkinlik Beyoğlu’nda bulunan ve 19. yüzyılda inşa edilen Osmanlı Bankası’nın Han Tümertekin yönetiminde aslına uygun olarak yeniden düzenlenmesiyle 2011 yılında Salt GALATA adını alarak sergi mekanı ve atölye olarak kullanılmaya başlayan tarihi binada gerçekleştirildi.
Etkinlik öncesinde gerçekleştirilen kokteylde katılımcılar mekanın tarihi dokusu ve manzarasıyla keyifli vakit geçirirken, aynı katta bulunan Dilek Winchester ve Atıf Akın’ın fanzin ve sergi projesi olan Şam’da Kayısı’yı gezme fırsatını buldu. Kokteylin ardından C Level Club sunumu Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu ve Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura’nın açılış konuşmalarıyla başladı. Pura’nın ardından söz alan AKADEMETRE Research & Strategic Planning Yönetim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Zeytin, The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nin de temelini oluşturan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması hakkında merak edilenleri, çalışmanın kapsamını ve metodolojisini tüm yönleriyle katılımcılara aktardı. Halil İbrahim Zeytin’in kapsamlı sunumu ve katılımcıların soru cevaplarıyla devam eden etkinlik, Günseli Özen Ocakoğlu ve tüm katılımcıların alt katta ve ilk Türk kadın illustrator ressam Sabiha Rüştü Bozcalı sergisini gezmesiyle sona erdi.
2016’nın 8 iletişim trendi C Level Club’ta anlatılacak
Amacı iletişim profesyonelleri arasında bilgi alışverişini sağlamak ve değişen dünya trendleriyle ürünlerinden haberdar etmek olan C Level Club’ın, 2016’daki ikinci buluşması 22 Mart’ta Salt Galata’da gerçekleşecek. Global arenada iletişim çözümleri sunan Grayling tarafından hazırlanan “2016’nın 8 İletişim Trendi”nin konuşulacağı buluşmada önümüzdeki süreçte pazarlama sektörüne yön verecek akımlar kapsamlı analizlerle sektör temsilcileriyle paylaşılacak. Davetlerin kişiye özel olarak yapıldığı C Level Club toplantılarda ilk kez duyurulacak birikimler paylaşılıyor.
Ayrıntılı bilgi için:
E-posta: [email protected]
Telefon: 0 212 211 11 12.