Pegasus’tan yeni imaj kampanyası
Pegasus Hava Yolları, yeni imaj reklamı ile kurulduğu Kasım 2005 tarihinden bu yana, kendisini üst üste 2 yıl “Avrupa’nın en hızlı büyüyen havayolu” unvanına taşıyan süreci ve sonuçlarını kamuoyu ile paylaşıyor. Rafineri Reklam Ajansı tarafından hazırlanan 54 saniyelik reklam filminde, Pegasus’un Türkiye, Avrupa, Balkanlar, Rusya, BDT ülkeleri ve Orta Doğu başta olmak üzere 28 ülkede toplam 70 noktaya ulaşan uçuş ağı, Haziran ayı sonunda 44 uçağa ulaşacak, 43 adet yeni nesil Boeing 737-800 ve 1 adet 737-400’den oluşan uçak filosunu ve Airbus’a verdiği teslim tarihindeki liste fiyatı 12 milyar USD değerinde olan 100 uçaklık A320 NEO ve A321 NEO siparişini detaylar eşliğinde paylaşılıyor.
Ard arda 2 yıl Official Airline Guide tarafından koltuk kapasitesi açısından Avrupa’nın en büyük 25 havayolu arasında Avrupa’nın en hızlı büyüyen havayolu olan Türkiye’nin öncü düşük maliyetli havayolu Pegasus’un uçmayı demokratikleştirme yolunda attığı adımları bu reklam filmiyle net bir şekilde özetlediklerini ifade eden Pegasus Hava Yolları Ticaretten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk, “2005 yılında; 14 uçaklık filomuz ile 6 destinasyona haftada 112 tarifeli uçuş gerçekleştiren bir havayolundan; Haziran ayı sonunda 44 uçağa ulaşacak uçak filosuyla 28 ülkede toplam 70 destinasyona haftada 1.800 tarifeli uçuşu %93,3’lük zamanında kalkış ortalaması ile gerçekleştiren bir havayoluna dönüştük. Yedi yıl içinde gerçekleşen bu büyüme bize 2 yıl ard arda Avrupa’nın en hızlı büyüyen havayolu olma unvanını kazandırırken, Türkiye başta olmak üzere uçtuğumuz bölgelerde de misafirlerimize uygun fiyatlı, güvenli ve zamanında sunduğumuz uçuş hizmetimizle havayolu ile seyahati demokratikleştirdik. Tüm bu hizmetlerimizle sadece 2012 yılında 13,6 milyon misafirimizi diledikleri noktaya uçurduk. Bu büyümeyi sağlarken en büyük desteği hiç şüphesiz ki tüm uçuşlarında bizi tercih eden değerli misafirlerimizden aldık. Kendilerinin verdiği bu desteğe layık bir marka olmak ve uygun fiyata en kaliteli uçuş deneyimini, yani kısaca yeni nesil uçuş deneyimini yaşatmak için kesintisiz çalışıyoruz. Bu yeni reklam filmimiz ile çalışmalarımızı kendileri ile en etkili şekilde paylaşma fırsatı yakalamış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.” dedi. Pegasus’un sunduğu yeni nesil uçuş deneyimini ve havayolu seyahatine getirdiği yeni nesil yaklaşımı gözler önüne seren reklam filmi; internet, TV, sinema, radyo, outdoor ve gazete-dergi reklamlarıyla destekleniyor.
Künye:
Reklamveren: Pegasus Hava Yolları
Reklamveren Temsilcisi: Onur Dedeköylü, Sibel Yaman Kavuklu, Elif Yalt Başeski
Reklam Ajansı: Rafineri
Kreatif Direktörler: Ayşe Bali, Ufuk Uslu
Kreatif Ekip: Can Erdoğan, Gökhan Özdemir, Faruk Terzi
Stratejik Planlama: Aslı Yorgancıoğlu, Ege Demirtaş
Müşteri İlişkileri: Ebru Halitağaoğlu, Erbek Onur
Prodüktör: Selen Tezol
Prodüksiyon Şirketi: Soda Film
Müşteri İlişkileri: Ebru Özcamgöz
Medya Ajansı: Vizeum
Prodüksiyon Şirketi: Soda Film