P&G, Febreze’le hava ferahlatıcı pazarına giriş yapıyor
P&G, dünya çapındaki markalarından biri olan ve 16 yıldır çeşitli ülkelerde tüketicilerle buluşan hava ferahlatıcı ürünü Febreze’i Türkiye’deki tüketicilerin hizmetine sunuyor.
P&G’nin Ev ve Kumaş Bakım Ürünleri grubunda yer alan hava ferahlatıcı markası Febreze, kötü kokuları maskelemek yerine koku moleküllerini içine hapsederek nötralize eden formülasyona sahip koku giderme teknolojileri kullanılıyor.
P&G olarak Türkiye’de Ev ve Kumaş Bakım Ürünleri grubunu genişletmeyi hedeflediklerini söyleyen P&G Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, P&G ürünlerinin daha fazla tüketiciye ulaşmasını hedefediklerini belirtiyor. Türkiye’nin genç nüfusu, gelişen ekonomisi ve dinamik yapısı nedeniyle P&G’nin çok önem verdiği ülkeler arasında yer aldığına dikkat çeken Turnaoğlu şöyle devam ediyor: “P&G Türkiye, kurulduğu 1987’den beri hizmet verdiği tüm alanlarda lider markalarıyla Türk tüketicisinin beğenisini ve güvenini kazandı. Hava ferahlatıcı kategorisi Ev ve Kumaş Bakım Ürünleri grubunda en hızlı büyüme sergileyen kategorilerimizden biri. Dolayısıyla tüm dünyada potansiyeli yüksek olan pazarlarda hava ferahlatıcıları kategorisinde yer almayı hedefliyoruz. Türkiye’de hava ferahlatıcıları kategorisi penetrasyonu % 22 civarındadır. Batı Avrupa ülkelerinde bu oranın %70’e kadar yükseldiğini görüyoruz, dolayısıyla Türkiye düşük hane penetrasyonu ile gelişmeye açık bir hava ferahlatıcı kategorisi pazarı.”
Türkiye’de Febreze’in bu ay içinde piyasaya sunulacağını belirten Tankut Turnaoğlu, öncelikli hedeflerinin ilk yıl içinde hedef kitleye ulaşmak ve 3,5 milyon kişide marka bilinirliği sağlamak olduğunu söyledi. Turnaoğlu hedef kitlenin ihtiyacına cevap veren ürün gruplarıyla kategori penetrasyonunu da geliştirmeyi amaçladıklarını ve ilk yıl sonunda çift haneli pazar payına ulaşmayı hedeflediklerini belirtti.