Porland, Re-Gen koleksiyonu ile porselene yeniden hayat veriyor
Dünyaya karşı sorumluluk ilkesini odağına alarak üretim süreçlerini yürüten Porland, geri dönüşüm faaliyetleri ile porselene sahip olduğu değeri yeniden kazandırıyor. Bu doğrultuda sürdürülebilirlik ilkesinden ilhamla kırık porselen ürünlerini geri dönüştürerek Re-Gen koleksiyonunu üreten marka, sektöründe bir ilke imza atarak döngüsel ekonomiye katkı sağlıyor. Salda, Ontario, Birdsong ve One and Only isimli dört farklı tasarımdan oluşan Re-Gen koleksiyonu farklı beğenilere hitap ederken ömürlük desen garantisiyle de zarafetini uzun yıllar koruyor.
Porselen sektöründe fark yaratan ve sürdürülebilirlik faaliyetlerini bu alanda gerçekleştirdiği Ar-Ge çalışmalarıyla destekleyen Porland, doğaya olan saygısını Re-Gen koleksiyonuyla kanıtlıyor. İklim krizine karşı geliştirdiği iş modeli sayesinde çevre dostu üretim ve sıfır atık felsefesini benimseyen marka, Re-Gen koleksiyonu sayesinde porselene yeniden hayat veriyor. Üretim sürecinde açığa çıkan porselen kırıklarını geri dönüştürerek dünyada bir ilke imza atan ve bu parçalardan Re-Gen koleksiyonunu oluşturan Porland, sofraları iyi tasarımla buluşturup daha sürdürülebilir bir dünya için yeni şanslar yaratıyor.
Doğayla her şekilde uyumlu ve dost: Re-Gen
Karbon ayak izini azaltan, hayvan dostu ve ulaşılabilir özellikleri ile fark yaratan Re-Gen koleksiyonu, Porland’ın çevreye olan yüksek bilincinin porselene yansımasını sunuyor. Doğayla her şekilde uyumlu, sosyal açıdan faydalı, toplumsal olarak kapsayıcı ve kültürel bağlamda sürdürülebilir bir anlayışı temsil eden Re-Gen, tamamen doğal bileşenlerle üretildiği için bakteri ve mikrop barındırmıyor. Bu sayede sağlıklı bir kullanım deneyimi sunan koleksiyon, çizilmelere ve aşınmalara karşı dayanıklılığıyla da uzun ömürlü bir kullanım sunuyor.
Re-Gen koleksiyonu özgün tasarımlarıyla sofralarda
Re-Gen koleksiyonunun bir parçası olan Salda, Türkiye’nin güneydoğusunda bir volkanik krater gölü olan Salda’nın eşsiz kumsalından alınan ilhamla eşsiz bir tasarım sunuyor. Hem görünüşü hem de felsefesi ile dikkat çeken Salda, çok yönlü sofralar hazırlamayı mümkün kılıyor. Kanada’nın en güzel eyaletlerinden Ontario’nun masmavi göllerinden esinlenilerek yaratılan Ontario ise mavinin her tonunda derinleştirici etkisini hissettiriyor. Karbon emilimini azaltma amacıyla tasarlanan ve güncel teknolojiler kullanılarak üretilen Re-Gen koleksiyonunun bir parçası olan Ontario, özenli sunumları sürdürülebilir bir yaklaşımla yaratmak için en uygun seçimi vadediyor. Kuşların doğada oluşturduğu ahenkten ilham alarak mavi ve beyaz tonlara sahip Birdsong ise ferahlık ve doğallık hissini yaşam alanlarına taşıyor. Kuş seslerinin doğadaki varlığını temsil eden yaprak, çiçek ve kuş motifleriyle bezeli Birdsong, huzur ve mutluluk duygularını sofralarda ön plana çıkarıyor.
Porland’ın sürdürülebilirliğe katkı sağlayan Re-Gen koleksiyonunu daha yakından görmek için Porland mağazalarını ve www.porland.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Porland
Reklamveren Temsilcileri: Elif Okuklu, Mehmet Emin Kaya, Merve Kübra Öncel
Kreatif fikir ve uygulama: Mecaz Ajans
Kreatif Ekip: Acun Güneş, Ceren Dumanlı, Neriman Sil, Nurselin Aslan