Punch, BBDO Türkiye ile birleşti
Bağımsız ajans Punch, yoluna BBDO Türkiye ile birleşerek devam etmeye karar verdi. Punch BBDO ismiyle faaliyet gösterecek olan yeni oluşum, BBDO Türkiye’nin tüm iletişim aktivitelerini yöneten ve yürüten yapı olacak. Ali Musa Paça (CCO) ve Okay Eğdirici (CEO) yeni ajansta eş-başkanlık görevlerini üstlendiler.
Birleşmeyle ilgili olarak açıklama yapan Ali Musa Paça, “Bu bizim için çok önemli bir adım, Punch’ı kurduktan 5 sene gibi kısa bir süre sonra, dünyanın en yaratıcı ve etkili network’u olan BBDO’nun bizimle ortaklık kurma kararı, hem bugüne kadar Finans, Telekom ve Perakende gibi önemli sektörlerde yaptığımız işlerin başarısına işaret ediyor hem de kurduğumuz yapının gelecek için başarı vaat ettiğini teyit ediyor” dedi.
Okay Eğdirici ise bugüne kadarki en güçlü BBDO yapısının Punch BBDO ortaklığı ile sağlandığına dikkat çekerek, en güçlünün değil, değişimi yakalayan yapıların büyümeye ve ilerlemeye devam edebileceklerini ve BBDO’nun küresel olarak benimsediği “Daha iyi, Daha hızlı” mottosunu hayata geçirmenin en iyi ve hızlı yolunun bu ortaklığı kurmak olduğunu söyledi.
Bu birleşme ile Punch BBDO müşteri portföyü, Nestle, Erikli, Nutella, Kinder, Pınar Et, Whiskas, Pedigree, HP, Dr.Oetker, Tropicana, Glovo, Schafer, Lassa, Bridgestone, Joker, iyzico markalarından oluşacak.