
PwC, yeni dönemini “So You Can” kampanyasıyla başlattı
PwC, yeni marka konumlandırmasını ve kurumsal kimliğini duyurdu. “So You Can” adlı küresel kampanya ile tanıtılan bu dönüşüm, şirketin teknoloji ve uzmanlık temelli değer önerisini daha görünür kılıyor.
PwC, değişen iş dünyasına daha güçlü bir yanıt verebilmek adına marka kimliğini baştan sona yeniledi. “So You Can” sloganıyla hayata geçirilen yeni marka yaklaşımı, şirketin müşterilerine sadece bugün değil, gelecekte de ivme kazandırma ve bu ivmeyi sürdürülebilir kılma iddiasını vurguluyor.
Yeni kurumsal kimlik kapsamında logoya “momentum işareti” eklenirken, turuncu marka rengi ve güncellenmiş görsel içerikler öne çıkıyor. Sözel iletişimde ise daha cesur, iş birlikçi ve iyimser bir ton benimsendi.
PwC’nin yeni marka konumlandırması, şirketin küresel sitesinde yayınlandı ve önümüzdeki aylarda dünya genelindeki tüm PwC ofislerinde hayata geçirilecek.
PwC Türkiye Kıdemli Ortağı Cenk Ulu, dönüşümün ardındaki vizyonu şu sözlerle aktardı:
“Teknoloji başta olmak üzere birçok mega trend ekonomiyi ve iş dünyasını dönüştürmeye devam ediyor. Bu dönemde PwC olarak uzmanlık odaklı, teknolojiyle ilerleyen ve tercih edilen bir iş ortağı olarak müşterilerimize ivme kazandırmayı ve bunu sürdürülebilir bir şekilde hızlandırmayı temel önceliğimiz olarak görüyoruz. Markamızın; geleceğe daima hazır bir zemin sunmasına büyük önem veriyoruz. Bu doğrultuda müşterilerimize değer yaratma ve bu değeri koruma yolculuklarında sunduğumuz teknoloji ve uzmanlığımızı sürekli olarak geliştiriyoruz. PwC olarak kimliğimizin önemli bir parçası olan markamız, yeni marka konumlandırmamız, logomuz, görsel ve sözel kimliğimiz de işte bu yaklaşımla yenilendi. Bizim için oldukça heyecan verici yepyeni bir dönemi simgeleyen ve sunduğumuz değeri daha net biçimde ifade eden yeni marka kimliğimizi paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.”
PwC Türkiye Müşteri ve Endüstri Grupları Lideri Cihan Harman ise yeni yaklaşımın şirketin sunduğu özgün değer önerisini daha net bir biçimde görünür kıldığını belirtirken “Hızla değişen dünyada ortaya çıkan fırsatlardan en iyi şekilde yararlanmaları için müşterilerimizin yanında olacak; konusunda uzman insan kaynağına, gerekli yetkinliklere ve deneyime sahibiz. Bu sayede müşterilerimizin bugünün hızla değişen dünyasında ortaya çıkan fırsatlardan en iyi şekilde yararlanmalarına destek oluyoruz. Yeni marka yaklaşımımız ve iletişim kampanyamız, hem müşterilerimize hem de PwC’nin bir parçası olmak isteyen profesyonellere sunduğumuz özgün değer önerisini daha net bir şekilde aktarmamıza imkân tanıyor” ifadelerini kullandı.