Reklam Kafası etkinliğinde bu yıl deneyimsel pazarlama konuşuldu
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü’nün önemli etkinliklerinden birisi olan Reklam Kafası, bu yıl ‘’Deneyimsel Kafa’19’’ temasıyla gerçekleşti. 26 Mart tarihinde üniversite kampüsünde gerçekleşen söyleşinin konukları çalışmalarıyla dünya çapında ses getiren ve instagram’da @failunfailunmefailun kullanıcı adıyla ünlenen yaratıcı direktör Ertan Atay ve deneyimsel pazarlama alanında ülkemizin en önemli ajanslarından biri olan Big’n Bold ajansın kurucu ortağı ve yaratıcı direktörü Çağrı Alıcı oldu.
Selçuk Üniversitesi Reklamcılık Bölümü öğretim üyesi Doç.Dr.Duygu Aydın’ın yöneticiliğinde gerçekleşen Reklam Kafası, “Reklam eskidi bize başka kafalar gerek!” söylemiyle iletişim ve pazarlama alanında dijitalleşmenin etkisiyle başkalaşım yaşayan erişim ve ikna çabalarının pek çok disiplini içinde bulunduran farklı bakış açılarıyla beslenmesi gerekliliğine dikkat çekiyor. Önceki yıllarda Yaratıcı Kafa’16, Dijital Kafa’17, Görsel Kafa’18 temalarıyla gerçekleşen Reklam Kafası bu yıl, Deneyimsel Kafa’19 temasıyla alanda deneyimsel işlerin önemi ve insanların bu işleri deneyimlemesinin yarattığı sonuçları tartışıyor. Açık eğitim biçimi olarak online hesaplarda tartışmaya açılan bu konu için öğrenciler kendi deneyimsel işlerini açık erişimle sergileyebiliyor.