Reklam Yaratıcıları Derneği 22 başlıkta 2022’yi değerlendiriyor
Reklam Yaratıcıları Derneği 2022 yılında reklam ve pazarlama dünyasında gündemde olacak konuları tartışmak üzere “22 Başlıkta 2022” programını başlatıyor.
2022 yılında reklam ve pazarlama dünyasında trend olması beklenen konular 22 başlık altında mercek altına alınıyor. Proje kapsamında RYD yönetim kurulu üyeleri trend olması beklenen her başlığı Instagram hesabı üzerinden canlı yayınlanacak programlarda tartışacak. “22 Başlıkta 2022” programında önümüzdeki senenin trendleri, bizzat sektörün önemli uygulayıcıları tarafından, ayakları yere basan, gerçek ve farklı bakış açılarıyla yorumlanacak ve tartışılacak. Reklam yaratıcılarına hizmet etmeyi merkeze alan ve tüm sektör profesyonellerine açık olan programlarda, tekdüzelikten uzak, etkileşimi bol dakikalar izleyenleri bekliyor.