Related Digital, Kasım 2023 pazarlama kampanyalarının sonuçlarını açıkladı
Türkiye’de çok kanallı pazarlama alanında yenilikçi uygulamalarıyla dikkat çeken Related Digital Kasım ayına; Black Friday, 11.11 ve Cyber Monday gibi özel günleri de içinde barındıran ve online alışveriş dünyasına “doping etkisi yapan” bir dönem olarak dikkat çekiyor. Related Digital kendi platformu üzerinden müşterilerin onayı özelinde gerçekleştirilen pazarlama çalışmalarına yönelik Kasım ayı kampanya sonuçlarını açıkladı. Buna göre Kasım ayı dahilindeki özel gün kampanyalarında 474 milyon SMS ve 3,5 milyar push bildirimi ile tüketicilerle iletişim kuruldu.
Gamification ile gelirini katlayanlar…
Markaların müşterilerine sunduğu ilginç ve eğlenceli kampanyalar Related Digital’ın gamification çözümleri ile hayata geçti. Bu çözümleri kullanan 10 büyük perakende markasının bu yenilikçi çözümlerden elde ettiği gelir ise 245 milyon lirayı buldu. Çok sayıda marka tarafından kullanılan gamification çözümleri 1400’ün üzerinde uygulamayla tüketicilere alışverişlerini daha keyifli bir yöntemle yapma şansı tanıdı.
Tek Günde 32 milyon SMS, 75 milyon e-posta ve 235 milyon web & mobil push
Markalar tarafından imza atılan çok sayıda kampanya ile online alışveriş hacmi Kasım ayında oldukça yükseldi. Related Digital tarafından konuya ilişkin yapılan değerlendirmede, “Related Digital global ve önemli yerel markalara çok kanallı pazarlama platformu üzerinden sürdürülebilir karlılık için önemli bir inovasyon sunuyor. Pazarlama teknolojilerine yön vermek vizyonuyla çalışmalarını sürdüren şirketimiz, dijital pazarlamanın markalar için kilit rolünü biliyor ve onlara bu konuda oldukça büyük bir değer katıyor. Kasım ayı bilindiği üzere online alışveriş için önemli özel günleri barındırıyor ve ortaya konan rakamlar da şirketimizin markalar için oluşturduğu değeri net biçimde ortaya koyuyor. Tüm aya bakıldığında, ilgili özel gün kampanyaları dahilinde 474 milyon SMS ve 3,5 milyar push bildirimi ile markaların tüketiciler ile başarıyla iletişim kurmasını sağladık. Black Friday’ın (24 Kasım) bir günlük performans analizine bakıldığında da 32 milyon SMS, 75 milyon e-posta ve 235 milyon web & mobil push kampanya içeriği, platformumuz üzerinden tüketicilere ulaştırıldı” denildi.
Related Digital, Türkiye’nin önde gelen alışveriş platformlarının kampanyalarına ilişkin kategori bazlı bilgiler de sundu. Kasımda elektronik kategorisinde 128 GB iPhone 13 en çok satın alınan ürün olurken, giyimde en fazla satın alınan ürünler kadınlarda beyaz gömlek, erkekler de ise siyah basic tişört oldu. Kahve fincan takımı ve buharlı ütü ev/yaşam kategorisinde en çok tercih edilen ürünler oldu.
Related Digital’in yenilikçi uygulamaları hakkında daha detaylı bilgi için https://www.relateddigital.com adresini ziyaret edebilirsiniz.