Sami Basut iki önemli pozisyonla tekrar WPP bünyesinde
Yaratıcı dönüşüm şirketi WPP, müşterilerine sunduğu servisleri daha güçlü hale getirme stratejisi kapsamında, insan kaynağına yaptığı yatırımlarla pazardaki büyümesini sürdürüyor. Şirket bu amaçla, Türkiye’de yaratıcı dünyaya yön veren güçlü isimlerden Sami Basut’u iki yeni görevle tekrar bünyesine kattı. Basut, WPP’de Chief Entertainment Officer olarak üstlendiği görevin yanı sıra grubun en güçlü yapılarından AKQA İstanbul’da da Executive Creative Director olarak göreve başladı.
Basut, Chief Entertainment Officer konumunda, WPP network’ünün Markalı İçerik ve Eğlence alanındaki çalışmalarında yer alacak. Bu alanda WPP bünyesinde ve dünyada ortaya çıkan yeniliklerin grup vizyonuna aktarılması ile birlikte müşteriler için Markalı İçerik ve Eğlence projelerinde kreatif, medya, data teknoloji uzmanlıklarının en yenilikçi şekilde harmanlanması ve uygulanmasında rol alacak.
Türkiye’nin en çok ödül sahibi yaratıcı yönetmenlerinden Sami Basut, Fast Company tarafından dünyanın en çok çalışılmak istenen yenilikçi ajansı olarak tanımlanan AKQA’de yaratıcı süreçlerin yönetiminde yer alacak. AKQA İstanbul bünyesindeki yeni pozisyonunda 4129 Grey ve Ogilvy markalarının yaratıcılığından sorumlu olacak. Daha önceki pozisyonlarında global markaların bölgesel yaratıcılığını yönetmiş olan Basut, her üç WPP ajansının da Türkiye’deki etkisini artırarak; yaratıcılık, data ve teknolojiyi birleştiren projelerle markaları geleceğe hazırlayacak.