
Seren Çankırı PepsiCo Türkiye Yiyecek & İçecek Kategorisi Pazarlama Kıdemli Direktörü oldu
PepsiCo Türkiye üst yönetiminde önemli bir atama yapıldı. 2006 yılından beri PepsiCo’da çalışan ve en son PepsiCo Türkiye Yiyecek Kategorisi Kıdemli Pazarlama Direktörü olarak görev yapan Seren Çankırı, PepsiCo Türkiye Yiyecek & İçecek Kategorisi Pazarlama Kıdemli Direktörlüğü görevine atandı.
Seren Çankırı yeni görevinde Lay’s, Doritos, Ruffles, Cheetos, Çerezza gibi yiyecek markalarına ek olarak Pepsi, Lipton Ice Tea ve Sting gibi içecek markalarının da sorumluluğunu üstlenecek.
Lisans eğitimini 2006 yılında Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nde tamamlayan Seren Çankırı profesyonel kariyerine 2004’te Vepa’da (Estée Lauder Türkiye) marka müdür yardımcısı olarak başladı ve Clinique markasına destek verdi. 2005 yılında Alarko Turizm’de ürün yönetim süpervizörü olarak görev aldıktan sonra Mayıs 2006’da ticari pazarlama uzmanı olarak PepsiCo’da işe başladı. Çankırı, İçecek Pazarlama fonksiyonunda Meyveli Gazlı İçecekler ajandasını yönetti.
2014 yılında Doğu Avrupa Yiyecek Pazarlama Ekibine katıldı. Bu süreçte PepsiCo portföyündeki tüm küresel ve yerel markalarla geniş bir yiyecek kategorisi deneyimi kazanan Seren Çankırı Türkiye iş birimine kıdemli pazarlama direktörü olarak katılmadan önce Doğu Avrupa’da Doritos&Family Fun Platformuna liderlik yapıyordu.