Ayın ses getiren küresel kampanyaları
Sindirella’nın kayıp ayakkabısı bulundu
Swarovski, Disney’nin 100. yılına ithafen 2015 “Sindirella” filmi için yaratılan özel kristal ayakkabının bir kopyasını, 2-18 yaş arasındaki kritik bir hastalığı olan çocukların isteklerini yerine getiren kar amacı gütmeyen bir kuruluş olan Make a Wish’e bağışladı. Ayakkabı, Swarovski’nin Avusturya Alpleri’ndeki genel merkezinde sekiz Swarovski zanaatkarı tarafından toplam 150 saatte yapıldı.
Bratz ilk marka yüzünü seçti
Barbie filmi vizyona girmiş ve oyuncak bebekler yeniden popüler olmuşken Bratz’den bir atak geldi. İlk ünlü iş birliğini Kylie Jenner ile yapan marka “Mini Bratz x Kylie Collectibles” koleksiyonunu tanıttı. Koleksiyon kapsamında Kylie Jenner’ın unutulmaz kırmızı halı görünümlerinden ilham alan altı farklı bebek üretildi. Satın alınan her Kylie Mini Bratz bebek, bir aksesuarla birlikte kapsül içerisinde sunuluyor. Ortalama bir avuç içi büyüklüğünde olan bebekler 10 dolardan satılıyor.
Twitter’ın ikonik kuşu Larry nesli tükenen hayvanlar listesinde
Elon Musk’ın yeniden markalaşma kapsamında Twitter’ın ismini ve logosunu değiştirmesini WWF Almanya, McCann Almanya iş birliğinde yaratıcı bir kampanyaya dönüştürdü. Tasarlanan bir görselle Twitter’ın ikonik kuşu Larry’nin yıllar içindeki değişimini ele alan kampanya, ana hedeflerinden hayvan türlerinin korunması mesajını akılda kalıcı bir mesajla veriyor.
McDonald’s hamburgerleri tatile çıktı
Küresel ısınmanın etkisiyle birlikte tüm dünya çok sıcak bir yaz geçiriyoruz. Ve herkesin aklında tek bir şey var: Tatil yapmak… Sosyal medya tatil yapanları stalklayarak hüzünlenenlerin meme’leriyle doluyken McDonald’s yeni kampanyasıyla adeta yaraya tuz basıyor. Patates ve hamburgerlerini tatile gönderen fast food devi, stalkerları bir süre daha oyalayacak gibi görünüyor. Markanın kreatif ajanslarından Leo Burnett İtalya tarafından hazırlanan yaz temalı kampanyada, bir cheeseburger ve Quarter Pounder’ı yüzme simidi olarak, patates kızartmasının kartonunu kum kovası, içinde görünen patatesleri kepçe olarak, susam kaplı hamburger ekmeklerini ise puantiyeli şemsiyeler olarak görüyoruz. Diğer görsellerde ise McDonald’s’ın ikonik logosunun altın kemerlerini terliğe, soslar kırmızı ve sarı havlulara ve McFlurry’deki bonibonlar da plaj toplarına dönüşüyor.
Barbie en son Bumble’da görüldü
İkonik oyuncak bebek Barbie, oyun oynamaktan sıkıldı! Önce moda dünyası sonra fast food sektörü ardından da ev dekorasyonu derken her yerde karşımıza çıkmaya başladı. Popüler bebeğin en son görüldüğü yer ise Bumble… Güzelliğiyle olduğu kadar aşkıyla da konuşulan Barbie, Ken’le birlikte aşkı arayan Bumble üyelerinin makus kaderini değiştirmeyi umuyor. Yani ilişki tavsiyeleri vererek Bumble bekarlarını mükemmel bir date’e çıkarmak için elini taşın altına koyuyor gözde çift.
Jennifer Lopez, Virgin Voyages’da CCO olarak göreve başladı
Jennifer Lopez’in AI versiyonu “Jen AI” Virgin Voyages’daki Chief Celebrations Officer görevi için eğitiliyor. Markanın yayınladığı eğlenceli reklam filminde Jennifer Lopez kutlama davetini dinlerken birden ekran değişiyor ve konuşanın aslında başka bir Virgin Voyages çalışanı olduğu görülüyor. Onun anonsunu eksik ve sıkıcı bulan farklı çalışanların da JLO görünümüne bürünmesiyle devam ediyor film… Virgin Voyages, kampanyanın üretken yapay zeka ayağı için İngiliz ajansı Flaunt Digital ile iş birliği yaptı.
Tektaş ayağa düştü…
İlk önce hemşire terlikleri olarak tanıdığımız sonrasında hızla yaygınlaşarak bir moda ikonu haline gelen Crocs’lar üzerinde bulunan deliklerle kişiselleştirilerek kullanılabiliyor. İnsanlar sevdiği animelere, kahve, eğlence, tatil gibi temalara dair terlik süsleri alarak kullanıyor ürünü çoğu zaman. Buradan yola çıkan Crocs müşterilerinin partnerinin ayaklarını yerden kesebilmesi için yeni bir iş birliği yaptı. İş birliği kapsamında Birleşik Krallık’ta özel tasarım nişan yüzükleriyle tanınan Jessica Flinn Fine Jewellery, terliklerin deliklerine uyumlu tektaşlar üretmeye başladı. Bin 959 dolar satış fiyatı olan gümüş takılar elmas ya da yeşil safir gibi taşlarla süslenebiliyor. Jessica Flinn Fine Jewellery, gösterişli aksesuarların “rahatlık ve pratiklik”ten hoşlanan çiftlerin yanı sıra sevdiklerini şaşırtan ve büyüleyen bir evlilik teklifi etmek isteyenlere de hitap ettiğini belirtiyor.
Piknik sepeti mi, sanat eseri mi?
Ünlü sanatçı ve tasarımcı Nik Bentel, son girişimi “New York Picnic Series” ile geleneksel piknik konseptini yeniden tanımlıyor. Sanatı, lezzetli yemekleri ve topluluk kültürünü harmanlayan bu yenilikçi projede New York’un enerjisinden ilham alan Bentel, şehrin ikonik yerlerinde bir dizi pop-up pikniği düzenledi. Her etkinlikte Bentel’in gastronomiyi sanatla buluşturan özel tasarım ürünleri tanıtıldı. Nik Bentel’in açık havada yemek yeme konusundaki yenilikçi yaklaşımı, pikniği hem sanat meraklılarına hem de yemek meraklılarına hitap eden duyusal bir deneyime dönüştürmeyi hedefliyor.