Sihir Dükkanı, beyaz perde hayranlarını hayallerinin dünyasına taşıyor
Türkiye’nin Popüler kültür markası Sihir Dükkanı, 6. şubesini Ankara Kentpark’da açtı. Pek çok efsanevi dizi ve filmlerin dünyasını gerçeğe dönüştüren marka, geniş ürün yelpazesiyle film hayranlarına unutulmaz bir deneyim alanı sunuyor. Gelecek dönemde de konsept mağazacılık anlayışını Avrupa’ya taşımaya hazırlanıyor.
Harry Potter, Star Wars, Wednesday, Yüzüklerin Efendisi gibi pek çok efsanevi yapımın dünyasını gerçeğe dönüştüren marka, geniş ürün yelpazesiyle film hayranlarına unutulmaz bir deneyim alanı sunuyor. Geniş ürün yelpazesiyle benzersiz bir atmosfer yaratmayı amaçlayan marka, yakın zamanda konsept mağazacılık anlayışını Avrupa ülkelerine de taşımaya hazırlanıyor.
Türkiye’nin en büyük popüler kültür mağazası olarak başkentte dördüncü lokasyonlarını açtıklarını belirten Sihir Dükkanı Genel Müdürü Fırat Oğuz, “Mağazamızla birlikte sinema evreninin büyüsünü hayranlarıyla buluşturuyoruz. Ankara’daki yeni lokasyonumuzla birlikte Harry Potter Evreninde yer alan fantastik ürünlerden Star Wars’ın ışın kılıçlarına, Wednesday’in gizemli aksesuarlarından Yüzüklerin Efendisi’nin eşsiz ürünlerine kadar geniş bir koleksiyona yer veriyoruz. Sadece ürünler değil, etkinliklerle de en sevilen serilerin atmosferini gerçeğe dönüştürüyor, hayran topluluklarını bir araya getirerek bağ kurmalarını sağlıyoruz” dedi.
“Ciromuzu her yıl 5 kat artırıyoruz”
“Sihrin deneyimle buluştuğu yer” olarak tanımladıkları yeni mağazalarının açılışına ilişkin detayları paylaşan Fırat Oğuz, “Bulunduğumuz lokasyonlarda genelde en kalabalık mağaza ünvanını alıyoruz. Açılış gününde farklı sürprizlerle 3 bin kişiyi ağırladık. Kostümlü ziyaretçilere özel indirimler tanımlanırken, düzenlediğimiz yarışmada dereceye girenlere çeşitli ödüller takdim ettik. Bu mağazamızı interaktif deneyimler ve yaratıcı etkinliklerle hayranların buluşma noktası haline getireceğiz. Ziyaretçiler, workshoplar ve fan etkinlikleri sayesinde, koleksiyonlarına özel parçalar eklemenin ötesine geçerek ilgilerini derinleştirme fırsatı bulacak. Atölye çalışmaları, koleksiyon etkinlikleri ve tematik buluşmalarla popüler kültürün dehlizlerine dalacak” şeklinde konuşarak değerlendirmelerine şunları ekledi:
“Açılışımıza gelen konuklarımızla, konsept mağazacılığımızı daha büyük ve farklı noktalarda da sergilememiz gerektiğine dair görüş alışverişinde bulunduk. Talep yoğunluğu da beklentilerimizin çok üzerinde gerçekleşti. Tıpkı Bursa ve İstanbul’daki şubelerimiz gibi popüler kültür tutkunları için tasarlanan bu mağaza, mekan ve ürün çeşitliliği açısından en büyük olmasıyla diğer mağazalarımızdan ayrılıyor ve adeta bir zaman makinesi gibi hayranları hayallerinin dünyasına taşıyacak. Öyle ki cirosunu her yıl 5 kat artıran bir marka olarak, elde ettiğimiz büyüme ivmesi ve başarılarımızla yolumuza devam ediyoruz. Koleksiyonlarımıza her ay yeni ürünler ekliyoruz. Bu stratejimizi önümüzdeki günlerde de uygulayarak yeni lisans ve mağaza yatırımlarımız ile söz konusu istatistiklerimizin daha da artacağını öngörüyoruz.”
“Mağaza sayımızı 2025’te yaklaşık 2 kat artıracağız”
2025’te Türkiye genelindeki 6 mağazasını 12’ye çıkarmak istediklerini belirten Sihir Dükkanı Genel Müdürü Fırat Oğuz, “Mağazalarımızda oluşturduğumuz geniş konseptler ve ürün yelpazemizi büyüterek potansiyel hedef kitlemizi de günden güne genişletiyoruz. Müşteri ve ziyaretçilerimizi mağazalarımızda ve online kanallarımızda en iyi şekilde deneyim yaşatarak alışılagelmişin dışında bir dünyaya dahil ediyoruz. Her bir müşterimiz, farklı yapımlara ya da türlere ilgi duyuyor. Özellikle, fantastik dünyalardan kitap ve filmleri yakından takip eden bir kitlemiz var. Biz de sadece ürünle değil sunduğumuz atmosfer ve deneyimsel içeriklerle kitlemizi besliyoruz. Sürekli yaşayan ve yaşatan bir marka olarak, üzerimize düşen misyonu yerine getirmeyi temel prensibimiz kabul ediyoruz” ifadelerini kullandı.
“Avrupa için pazar araştırmalarına başladık”
Ankara’daki yeni mağazalarının popüler kültürün tüm renklerini tek bir çatı altında bir araya getirdiğinin altını çizen Fırat Oğuz, sözlerini şöyle sonlandırdı:
“Global çapta adeta bir efsane haline gelmiş film serileri için Türkiye’de bugüne kadar benzeri görülmemiş bir deneyim sunuyoruz. Gelecek dönemde de farklı şehirlerde mağazalaşmak, ülkemizin ve dünyanın dört bir yanındaki popüler kültür hayranlarına hitap etmek için çalışacağız. Bu doğrultuda Avrupa ülkeleri için pazar araştırması yapıyoruz. Türkiye’nin en popüler mağazacılığını ortaya koymak istiyoruz.”