Skoda, logosunu değiştirdi
Ünlü otomotiv markası Skoda, elektrikli araç üretimine giderek daha fazla ağırlık veriyor. Bu doğrultudaki yönelimlerini marka kimliği ve tasarım diline de yansıtan firma, son dönem modellerinde kullanacağı yeni logosunu tanıttı.
Çevre, sürdürülebilirlik ve elektromobilite gibi kavramları önceleyen VISION 7S konsepti kapsamında ortaya konan logo, revize edilerek geleceğe taşınacak. Konsepte uygun olarak yeşil tonlarının kullanıldığı yeni logodaki en büyük değişim, 3 boyutlu tasarımın 2 boyutlu hale gelmesi oldu. Skoda’nın “S”sindeki ters şapka ve kanatlı ok sembolü de evrimleşti. Bir seneden uzun süren çalışmaların sonunda 165 farklı tasarım arasından seçilen yeni logo, dijital iletişim çalışmalar devam edeceği için sürücülerin karşısına 2024’ten itibaren çıkacak.