Snapchat’ten içerik üreticilere de kazandıracak yepyeni reklam özelliği | Son 24 saatin gündemi
Snapchat’ten içerik üreticilere de kazandıracak yepyeni reklam özelliği
Sosyal medyanın en gözde özelliklerinden biri olan “Hikayeler”ihayatımıza sokan Snapchat, yepyeni bir reklam gösterme özelliği üzerinde çalışıyor. Buna göre, artık reklamlar hikayelerin içine yerleştirilecek.
Şu anda yalnızca ABD’li küçük bir içerik üreticisi grubuyla test edilen özellik, yalnızca Snapchat yıldızları yani doğrulanmış ve altın yıldızla işaretlenmiş kişiler tarafından kullanılabilecek. YouTube videolarında gördüğümüz gibi video ortasında çıkacak reklamlarla hikayenin sahibi olan Snap yıldızı, elde edilen reklam gelirini Snapchat ile bölüşecek.
Snapchat bir süredir yeni reklam gösterme özellikleri üzerinde çalışıyordu çünkü hikayeleri hızlı bir şekilde geçen kullanıcılar reklamları izlemeden atlıyor. Şimdi hikayenin ortasına reklam koyan platform, kullanıcıların hikayenin tamamını izleyebilmek için reklamları da izlemesini umuyor.
Vestel’den küresel rekabet için yeni yapılanma!
Uzun zamandır Savunma Sanayi ve havacılık alanlarında yatırımlar yapan Vestel, 2003 yılında kurduğu Vestel Savunma isimli kuruluşunun ismini değiştirdi. Küresel rekabetteki gücünü artırmayı planlayan şirket yeni ismini Lentatek olarak belirledi.
Lentatek ismi altında tekrar yapılanan şirket, faaliyet alanlarını da genişletmek istiyor. Bu sebeple, batarya teknolojilerinden havacılığa, güvenlikten uzay teknolojilerine kadar pek çok alanda çalışmalarını sürdürecek. şirket açıklamalarına göre Lantatek’in başlıca yatırımları ise şu şekilde sıralanıyor:
- İnsansız / Otonom sistemler
- Hidrojen ve Yakıt Pili teknolojileri
- Kritik tesis ve Sınır Güvenliği teknolojileri
- Uzay teknolojileri
- Dijital Sağlık teknolojileri
- Teknoloji Mükemmeliyet Merkezi
Akıllı ekran ve pillere dönüşebilen kıyafet üretildi
Cambridge Üniversitesi giysileri ekrana ve enerji kaynaklarına dönüştüren yeni projesini tanıttı. Ekip ürettikleri kumaşın; TV olarak işlev gören perdeler, enerji toplayan halılar ve etkileşimli, kendi kendine enerji üreten giysiler yapmak için kullanılabileceğini öngörüyor. Kumaş, elektronik işlevleri ve akıllı sensörleri desteklemenin yanı sıra enerji de hasat edebiliyor.
Doğrusu bu üretilen ilk akıllı kumaş değil. Daha önce Çin Fudan Üniversitesi başta olmak üzere birtakım araştırmacılar akıllı kumaşlar tanıtmışlardı. Ancak Cambridge Üniversitesi, bunun tipik tekstil endüstriyel prosesleriyle üretilebilen ilk icat olduğunu belirtiyor. Ekip bu kumaşı esnek pillere, süper kapasitörlere, güneş panellerine ve daha fazlasına dönüştürmeyi planlıyor.
Tüketicinin iklim krizi konusunda markalara toleransı yok
İklim değişikliği söz konusu olduğunda markalara büyük görev düşüyor. Nitekim, çevre dostu ürünler satın alma konusunda dünya ortalamasının üzerinde olan Türkiye’de nüfusun yüzde 68’i, küresel ısınmayı durdurmak için esas çabayı hükümetin ve şirketlerin göstermesi gerektiğini düşünüyor.
Dünyanın en önemli gündem maddelerinden biri küresel ısınma ve iklim değişikliği. BAREM’in global ortağı WIN Grubu ile birlikte 39 ülkede 33.236 kişi ile yaptığı araştırma, katılımcıların yüzde 86’sının küresel ısınmayı insanlık için ciddi tehlike olarak gördüğünü ortaya koyuyor. Tehlike Amerika (yüzde 89) ve Afrika (yüzde 87) kıtalarında daha yüksek algılanıyor. İklim değişikliğini insanlık için önemli bir tehdit olarak görenlerin en yüksek oranda olduğu ülkeler; Vietnam, Endonezya (yüzde 96), Paraguay ve Peru (yüzde 94).
Araştırmanın öne çıkan bulgularını incelemek için tıklayın!
Morgan Freeman yeniden THY’nin reklam yüzü oldu!
Türk Hava Yolları, süper kıta Pangea’dan esinlendiği yeni reklam filmini yayınladı. Morgan Freeman’ın yer aldığı kampanya milyonlarca yıl önce tüm kıtaların tek bir kara parçası olduğu Pangea’dan ilham alarak kişileri ve dünyayı yeniden bir araya getirebilme idealini işliyor…
Gerçek görüntülerin yanı sıra görsel efektler ve bilgisayar destekli canlandırma sahneleri de yer alan filmde, 2017’den sonra ikinci kez markanın reklam yüzü olan dünyaca ünlü aktör Morgan Freeman, güçlü seslendirmesi ve etkileyici oyunculuğuyla markanın mesajını başarılı bir şekilde ulaştırıyor.
Milyonlarca yıl önce tüm kıtaların tek bir kara parçası olduğu süper kıta Pangea’dan ilham alarak kişileri ve dünyayı yeniden bir araya getirebilme mesajı verilen film, dünyanın en çok izlenen spor etkinliği 56. Super Bowl’da yer aldı.
istegelsin’den Sevgililer Günü sürprizi: “Sevgi Otomatı”
istegelsin, 14 Şubat Sevgililer Günü etkinliğinde bu sefer tatlı sürprizleri ile gülümsetti. Online süpermarket uygulaması, İstanbul Akasya AVM’de sevgi otomatı kurarak müşterilerinin Sevgililer Günü’nü kutladı.
Herkesin, kendisi ve ailesinin günlük yaşamını iyileştirecek en iyi ürün ve deneyime zahmetsizce ulaşabilmesi gerektiği inancı ile taptaze fikirlerini hayata geçiren istegelsin, Sevgililer Günü etkinliğinde bugüne özel tatlı süprizleri ile müşterilerinin karşına çıktı.
Sosyal medya fenomenleri tarafından da büyük ilgi gören sevgi otomatından hediyeler ikram edilen ziyaretçiler, istegelsin panosu önünde eğlenceli kareler çektirerek, #gülümsetmekicinistegelsin etiketiyle sosyal medya hesaplarından gülümsemelerini tüm sevdikleri ile paylaştılar.
Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)
1 | #ValentinesDay2022 |
2 | Öğretmenlik Meslek Kanunu |
3 | #DoctorStrange |
4 | #ADSvBJK |
5 | #BeşiktaşınMaçıVar |
6 | #devletbabadır |
7 | #SuperBowl |
8 | Mafyadan Korkanlar |
9 | #ChemtrailsTehlikesi |
10 | #sahtekarsercandikme |
Dünün en çok arananları neler oldu? (Google Trends)
Sıra | Google Trends |
---|---|
1 | Kenan İmirzalıoğlu |
2 | Adana Demirspor Beşiktaş |
3 | Beşiktaş |
4 | Sevgililer Günü |
5 | Deprem |
6 | Adam |
7 | Kim Milyoner Olmak İster |
8 | Çiçek |
9 | Kanal D canlı izle |
10 | Erkan Baş |