Soprano, Evdema tecrübesiyle mutfakları baştan yaratıyor
Evlerin kalbinin attığı mutfaklar, artık yalnızca işlevsel alanlar olmaktan çıkıyor. Yarım asırlık ev dekorasyon tecrübelerini Soprano ile mutfaklara taşıyan Evdema Yapı’nın Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Çelik, hem işlevsel hem de konforlu mutfak mobilyalarının özelliklerini açıklarken, yerli üreticilerin pazardaki önemine dikkat çekti.
Yerli markalar güçlerini birleştiriyor, kullanıcılar kış gelmeden mutfaklarında yeni bir sayfa açmaya hazırlanıyor. Ev dekorasyonu sektörüne yön veren Evdema’nın kendi kuruluşları olan Du&Ka duvar kağıdı fabrikası ve mutfak markası Soprano ile ev dekorasyonunda gelenekselin sınırlarını zorlarken yerli üretimi destekliyor.
Evdema Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Çelik, “Markalarımızla Türkiye’deki üretim gücünü artıyoruz, sektördeki yerli malzeme ve işgücü kullanımını teşvik ederek ülke ekonomisine de katkıda bulunuyoruz. Soprano ile geniş bir demografik kitleye hitap eden mutfak çözümleri sunuyoruz. Sektördeki yeni teknolojiler, estetik tercihleri ve yaşam tarzı değişikliklerini takip edilerek, müşterilerimizin mutfak dekorasyonundaki güncel ihtiyaçlarını belirliyoruz” dedi.
“Mutfak mobilyaları alanında kendimize has bir marka yarattık”
Evdema Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Çelik, Evdema olarak ev dekorasyon sektöründe 50 yılı aşkın tecrübeye sahip olduklarını, bu bilgi birikimini mutfak tasarımlarında emin adımlarla ilerleyen Soprano’ya aktardıklarını belirterek sözlerine şunları ekledi:
“Ev dekorasyonunda mutfak mobilyalarına olan talebin artması ve tüketicilerin şık, fonksiyonel ürün arayışında olması, Soprano markasının kurulmasında etkili oldu. Pazar araştırmaları, bu segmentte güçlü bir marka ihtiyacı olduğunu gösterdi. Mutfak mobilyaları alanında kendimize has bir marka yaratarak, kalite ve tasarım konusundaki iddiamızı daha net bir şekilde ifade etmek istedik. Hem yerel hem de uluslararası pazarlarda Evdema’nın güçlü bir temsilcisi olarak konumlanan Soprano, bu hedef doğrultusunda, yüksek kaliteli ve özgün tasarımlar sunarak sektördeki farkımızı ortaya koydu. Dünya genelinde 110 bin metrekarelik alanda faaliyet gösteren Evdema olarak, ev dekorasyonuna dair tüm ihtiyaçları tek bir çatı altında barındırırken, mutfak mobilyası markamız Soprano ile ülke ekonomimize de katkıda bulunuyoruz.”
“Mutfakta yer tasarrufu sağlayan ve düzenli görünüm sunan ürünlerimiz dikkat çekiyor”
Küresel ve Türkiye pazarlarındaki fuarlara katılarak ürün geliştirme ve dayanıklılık için güncel teknolojileri takip ettiklerinin altını çizen Kemal Çelik, “Soprano ile mutfak dekorasyonunda fonksiyonel ve yenilikçi ürünler için Ar-Ge çalışmaları yapıyoruz. Yurt içi ve yurt dışı fuarları ziyaret ederek yılın trend model anlayışını ve renklerini belirliyoruz. Kendi bünyemizdeki tasarımcılarımız, belirlenen mutfak tasarım modellerini 3D olarak hazırlıyor. Diğer taraftan da sipariş girişlerinden üretim süreçlerine kadar hem standartlaştırma hem de verimliliği yükseltecek çalışmalar yapıyoruz. Yer tasarrufu sağlayan ve düzenli bir görünüm sunan ürünlerimiz, avantajlı özellikleriyle dikkat çekiyor. Katlanabilir masalar ve taşınabilir dolaplar, dar alanlar için sürgülü kapak sistemleri, çok amaçlı kullanıma uygun fırınlı ocaklar, entegre bulaşık makineleri gibi birden fazla işlevi olan ürünlerimiz kullanıcılar tarafından sıklıkla tercih ediliyor. Soprano’nun mutfak koleksiyonunda, 15 farklı klasik model ve çağdaş tasarımda, 100’e yakın renk yer alıyor. Üretim bandından sonra kalite kontrol ve dayanıklılık testlerimizi gerçekleştiriyoruz. Ürünlerimizde 2 yıl garanti veriyoruz” şeklinde konuştu.
“40’tan fazla ülkeye ihracat yapıyoruz”
Yalnızca Türkiye değil, uluslararası arenada da faaliyet gösterdiklerinin altını çizen Evdema Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Çelik sözlerine şöyle sonlandırdı:
“Küresel inşaat sektöründeki yapısal değişimleri ve ülkelerin değişen pazar koşullarını yakından takip ediyoruz. Global piyasada faaliyetlerimizi sürdürerek 40’tan fazla ülkeye ihracat yapıyoruz. Evdema olarak, pazarlarımız yakın komşu coğrafyamızdan okyanus ötesi ülkelere kadar dayanıyor. Bu ölçekte de iş ortaklarımızın farklı ürün ihtiyaçlarına ve hizmetlerine cevap verebiliyoruz. Global piyasalardaki dalgalanmalar, yeni pazar olanaklarını da ortaya çıkarıyor. Bu dönemde çevik ekip yapımızın, sektörde birkaç alanda faaliyet göstermemizin ve kendimize ait mutfak, banyo ve duvar kağıdı üretim tesislerimizin olmasının avantajlarını yaşıyoruz. 500’ü aşkın çalışanımız ve iki bine yakın bayi ağımızla büyümeye devam ediyoruz. Yakın gelecekte de halka arz olmak için gün sayıyoruz. Yeni yıl için ise stratejilerimizi şimdiden oluşturduk. Tüketicilerin hayatına dokunarak yaşam kalitesini artıracak çözümler sunmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”