Sosyal medyanın en başarılı 10 markası!
Sosyal medyada güçlü bir varlık göstermek her geçen gün önemini artırırken, markaların iletişim çalışmaları da hız kesmeden devam ediyor. Markalar, ürünlerini veya hizmetlerini hedef kitlelerine tanıtmak ve potansiyel müşterilere kolayca ulaşmak için platformların sunduğu fırsatları en iyi şekilde değerlendirmeye gayret ediyor. SocialBrands ise Türkiye’deki markaların sosyal medya performanslarını analitik verilere dayalı olarak her ay düzenli olarak mercek altına alıyor. İşte Eylül ayı sonuçlarına göre sosyal medyanın şampiyonu olan markalar…
Türkiye’de 51 bin marka hesabının ay boyunca sürdürdüğü iletişimi istatiksel olarak inceleyen SocialBrands, her ay performanslarıyla öne çıkan markaları belirliyor. 1-31 Ağustos dönemi için Facebook, Twitter ve Instagram mecralarında yapılan performans değerlendirmesine göre SocialBrands Eylül listesinin lider markası geçtiğimiz ay da zirvede gördüğümüz Netflix oldu.
Zirvedeki markalar: Netflix, SOCAR ve English Home
Netflix, platformunda yer alan dizi ve filmlere dair yaptığı iletişimle sosyal medya kullanıcılarından yoğun ilgi görerek SocialBrands Eylül Ayı Top100 Listesi’nin birinci sırasında yer aldı. İkinci sırada yer alan SOCAR, sponsoru olduğu Galatasaray hakkında yaptığı destek paylaşımlarıyla büyük beğeni topladı. SocialBrands Eylül Ayı Top100 Listesi’nin üçüncü sırasında yer alan English Home ise ürün tanıtım paylaşımları ve takipçileri için düzenlediği kampanyalarla başarılı performansını sürdürmeye devam etti.
SocialBrands’in en güncel listesine göre sosyal medyanın en başarılı ilk 10 markası
Sosyal medyada Zafer Bayramı iletişimi öne çıktı
30 Ağustos Zafer Bayramı markalar tarafından coşkuyla kutlandı. Zafer Bayramı hakkında 5 bin 434 marka hesabının yaptığı 9 bin paylaşımın 1 milyonun üzerinde etkileşim elde ettiği yansıyor verilere…
Petrol Ofisi, 30 Ağustos zaferinin kahramanlarından Yıldırım Kemal’in hikayesini anlattığı filmiyle yüksek beğeni aldı.
Uçaklarına Türkiye’deki farklı şehirlerin isimlerini veren Türk Hava Yolları, ülkemizin farklı coğrafyalarına ve doğal güzelliklerine yer vererek vatan toprağına bağlılığını vurguladığı filmiyle öne çıktı.
Allianz Türkiye “Umuda ihtiyacın olan her an #BuZaferiHatırla” mesajıyla paylaştığı filmiyle, Yurtbay Seramik ve Kalebodur ise Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün fotoğraflarından oluşan video paylaşımıyla 30 Ağustos Zafer Bayramı’nı kutladı.
Araştırmanın Metodolojisi:
SocialBrands Eylül ayı sonuçları için 51 Bin sosyal medya hesabı ve 1 milyon 889 bin ileti incelendi. 1-31 Ağustos döneminde markaların Facebook, Twitter ve Instagram kanallarındaki takipçi sayıları, büyümeleri, paylaştıkları iletiler ve elde ettikleri etkileşimler gibi birçok farklı veri SocialBrands algoritması tarafından incelenerek en başarılı markalar belirlendi.
SocialBrands Ağustos ayı raporunu incelemek için TIKLAYIN!