Squid Game’in yeni oyuncusu: Johnnie Walker
Netflix’in tüm dünyada popüler olan serisi Squid Game’in hayranları yeni sezon için geri sayıma çoktan başladı! 26 Aralık’ta ekranlara gelecek dizi şimdiden pazarlama dünyasını harekete geçirmeyi de başardı. Netflix ile iş birliğine giden Johnnie Walker, ikonik Striding Man’e yeşil eşofmanları giydirdi… 001’den 456’ya dek sınırlı sayıda üretilen ikonik Black Label şişelerse bambaşka bir rekabetin kapısını aralıyor…
Johnnie Walker Netflix’in dünya çapında fenomen olan dizisi Squid Game unutulmaz bir iş birliğine imza atarak hayatta kalmanın anlamını bambaşka bir şekilde yeniden tanımlıyor. Bu benzersiz koleksiyon, dizinin ikinci sezonunun 26 Aralık’ta yayımlanmasıyla eş zamanlı olarak piyasaya çıkıyor.
Squid Game’in Güney Koreli distopik dünyasında hayatta kalmaya çalışan 456 yarışmacının hikayesini anımsatan bu sınırlı sayıda üretilecek şişeler, 001’den 456’ya kadar numaralandırılmış. Johnnie Walker, şişelerin etiketine “Pick Your Player” yani “Oyuncunu Seç” sloganını ekleyerek, dizideki büyük rekabeti kutluyor.
Netflix Küresel Marka ve İş Ortaklıkları Başkan Yardımcısı Magno Herran iş birliklerine ilişkin olarak “Squid Game hayranları, dizinin geri dönüşünü sabırsızlıkla bekliyor. Johnnie Walker ile yaptığımız iş birliği sayesinde onlara gerçekten özel ve beklenmedik bir sürpriz sunduk. Bu iş birliğiyle diziyi ekrandan, rafa ve sokağa taşıdık; hatta Times Square’de hayranlarımıza Squid Game’de yer alan bir oyunu oynama fırsatı verdik” dedi.
Klasik Striding Man logosuna yeni bir dokunuş
Her bir şişede, Johnnie Walker’ın ikonik Striding Man logosu yer alıyor, ancak bu kez özel bir detayla: Squid Game yarışmacılarının tanınan yeşil eşofmanıyla giydirilmiş Striding Man, dizinin karanlık ve yüksek riskli atmosferine bir selam gönderiyor. Ayrıca etiketler, dizinin simgesel üniformasını anımsatan benzersiz bir kumaş dokusu ile tasarlanmış ve dijital ile geleneksel baskı tekniklerinin birleşimi sayesinde her şişenin numarası özel olarak belirlenmiş.
Times Square’de Squid Game heyecanı
Johnnie Walker iş birliğini, Squid Game’in 456 yarışmacısına selam duran tam 4:56’da gerçekleşen büyük bir Times Square etkinliğiyle kutladı. Bu etkinlikte, Pink Guards eşliğinde “Rekruter” tarafından halk, Squid Game temalı bir meydan okumaya davet edildi. Bu dramatik açılışla Johnnie Walker Squid Game dünyasına adımını resmen atarken, katılımcılara unutulmaz bir deneyim yaşattı.
The 456 Kokteyli: Johnnie Walker’ın Güney Kore’ye saygı duruşu
Bu koleksiyon sadece şişelerle sınırlı kalmıyor. Koreli-Amerikalı barmen Ginn Choe, Johnnie Walker Black Label’ın yumuşak ve zengin tadını, geleneksel Kore arpa çayı Bori-Cha’nın kavruk ve toprak tonlarıyla harmanlayarak The 456 adlı özel kokteyli yaratmış. Bu kokteyl, taze limon ile tamamlanarak, Squid Game hayranlarına yeni bir deneyim sunuyor.