Starbucks ve Spotify’dan dev anlaşma
Dünyanın en büyük kahve zinciri ve dünyanın en büyük online müzik yayıncılarından Spotify, mağaza içi müzik yayını da dahil olmak üzere uzun vadeli ve geniş kapsamlı bir anlaşmaya imza attı.
Anlaşmaya göre Starbucks sadakat kartına sahip müşteriler, Spotify üzerinden özel içeriğe erişebilecek. Kullanıcılar, Spotify’da Starbucks müziklerine erişim imkanı sağlamış olacak ve mağaza içi çalma listelerini de dinleyebilecek. 2015’in üçüncü çeyreğinde devreye girecek olan anlaşmayla birlikte ABD’deki 7 bin Starbucks mağazasında Spotify üzerinden müzik dinleme deneyimi yaşatılacak.
ABD’nin ardından Kanada ve İngiltere’de bulunan Starbucks’ların da bu anlaşmaya uyumlu hale geleceği belirtildi.
Anlaşmanın bir diğer yönü ise ABD’deki Starbucks’larda çalışan 150 bin kişinin tamamının da Spotify Premium üyeliğe geçiş yapacağı ve 10 milyon Starbucks sadakat kartı sahibinin de ücretsiz anlaşma koşullarından yararlanacağı.