Starbucks zeytinyağlı kahve satışına başladı!
Starbucks kahveyi zeytinyağı ile buluşturduğu yeni ürünü “Oleato”yu satışa sundu.
“Oleato” aslında, dizginleri mevcut CEO Laxman Narasimhan’a vermeden önce yeni içecek serisini duyuran eski CEO Howard Schultz’un buluşu. Her gün bir çorba kaşığı zeytinyağı tüketen Schultz’un Starbucks’ın içecek ekibinden zeytinyağlı bir kahve geliştirmelerini istemesiyle ortaya çıkan ürün yeni CEO’nun da gözdesi.
Yeni CEO Narasimhan, Mayıs ayında yapılan lansmanını “oldukça başarılı” olarak nitelendirdi ve “marka bilinirliği ve heyecanı açısından son beş yıldaki ilk beş ürün lansmanından biri” olarak değerlendirdi.
Ürün incelemesi yapan Tasting Table platformu “Oleato“nun incelemesinde “Bu içecek serisinin menüdeki uzun ömürlülükten çok manşet olması için geliştirildiğini düşünüyoruz” yorumunda bulundu.
Starbucks‘ın yeni lezzeti “Oleato” şuan sadece Austin, Boston, Chicago, Dallas ve Miami gibi metropollerde bulunuyor. Ancak zamanla yaygınlaşması bekleniyor.
Kaynak: CNN