Tadelle severler ayağa kalktı!
Geride bıraktığımız akşam internet yayıncısı “Zadekun” Twitch üzerinden yaptığı yayında takipçileriyle birlikte “Karma abur cuburlar listesi”ni oluşturdu. Twitter üzerinden yayınladığı atıştırmalıklar listesiyle deyim yerindeyse Tadelle severleri ayağa kaldırdı. Pek çok farklı markadan atıştırmalık lezzetlere yer verilen listede ürünler; “Efsane”, “Yeme de Yanında Yat”, “Çok İyi”, “Güzel”, “Ortalama”, “Kötü”, “Berbat”, “Manasız”, “Çöp Yerim Daha İyi” ve “Hiç Denemedim/Hatırlamıyorum” başlıkları altında sıralanıyor. İçerik elbette bir yanıyla mizahi amaçlı ve tabii ki öznel bir değerlendirme sunuyor. Ancak buna rağmen Tadelle severler konuya ilişkin öyle çok tweet attı ki, gün sonunda yıllara meydan okuyan efsane lezzet Twitter’da trend topic olmayı başardı…
Pazarlamanın konuşulduğu hemen her masada söz dönüp dolaşıp muhakkak “sadakat”e geliyor. Tıpkı gündelik ilişkilerimizde olduğu gibi kurulması epey zaman ve emek isteyen bu bağ eğer marka ve tüketici arasında oluşmuşsa söz konusu bir “şaka” olduğunda dahi savunma mekanizması devreye giriyor.
Zadekun adlı yayıncının listesine de pek çok farklı kullanıcı kendi tutkunu olduğu markadan bahsederek ya listeyi onaylıyor ya da karşı çıkıyor. Ancak TT’ye girmeyi başaran tek markanın Tadelle olması bir noktada bize sadakat şampiyonu markayı da işaret ediyor…