The ONE Awards’ta finale kalanlar belli oluyor!
Pazarlama sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye ile pazar ve tüketici tutumu araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan AKADEMETRE işbirliğiyle düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde heyecan dorukta!
Ödüller 8 Ocak’ta Zorlu Center’da yapılacak törende sahiplerini bulacak.
Toplam 12 ilde 536 kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler sonucunda ortaya çıkan veriler doğrultusunda ikisi B2B olmak üzere 36 sektörün en itibarlı şirketleri belirleniyor. Halk jürisi tarafından 2015 yılında itibarını en çok artıran markaların ödüllendirileceği araştırmada finale kalan markalar ve ajanslar belli oluyor.
“En başarılıları halk seçecek”
The ONE Awards hakkında açıklamada bulunan Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, The ONE Awards’ın en kritik ve önemli yanlarından birinin ödüllerin “halk jürisi” tarafından belirlenmesi olduğunu söyledi. Yıl içinde en çok çalışan takımların ödüllendirildiğine dikkat çeken Ocakoğlu, sadece markanın değil, pazarlama ve kurumsal iletişim departmanının, doğrudan pazarlama ajansının, medya ajansının ve PR ajansının da ödüllendirildiğini kaydetti. Ocakoğlu sözlerine şöyle devam etti: “Pazarlamanın tek bir hedefi vardır. O da ‘İtibarı ve algıyı yukarı çekmek’. Bu anlamda bu sene de yıl içinde en çok çalışan takımları, markaları öne çıkarmaya devam edeceğiz. İlk yıldan aldığımız cesaretle ve motivasyonla ikinci yıl daha fazla kategoride etkinliğimizi gerçekleştireceğiz”.
“Amacımız ölçümlenebilir bir pazarlama dünyası için etkin bir model oluşturmak”
The ONE Awards’ın Türkiye’nin bütünleşik pazarlama iletişimini ödüllendiren ilk ve tek ödül töreni olduğuna değinen Akademetre Research&Strategic Planning Yönetim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Zeytin, yılın marka değeri ve itibarını en fazla yükselten markalarını alkışladıklarını söyledi. Bu nedenle en başarılı marka olma şartı aranmadan, o yıl en fazla çaba gösteren ve itibar artışı sağlayan markaların öne çıktığını ifade eden Zeytin, “The ONE Awards yalnızca bir ödül töreni değil, ödülün dayandığı ölçümlemenin ‘marka röntgeni’. Amacımız ölçümlenebilir, hesap verilebilir bir pazarlama dünyası için etkin bir model oluşturmak” dedi.
The ONE Awards 2015’in sektörleri
*Gıda *İçecek *Kozmetik *Ev Temizlik Ürünleri *Temizlik Ürünleri *Kişisel Bakım *Finans *Yayıncılık ve Medya *Otomotiv *Kamu Kuruluşları *Turizm ve Seyahat *Holdingler *E-Ticaret *Beyaz ve Kahverengi Eşya *Telefon Operatörleri *Elektronik ve Teknoloji *Giyim ve Moda *İnşaat, Konut ve Gayrimenkul *Havayolları *Sigorta *Spor Kulüpleri *Ayakkabı Çanta ve Deri Giyim *Ünlü Kişi *Ev Tekstili *Mobilya *Eğitim Kurumları *AVM *Sağlık *Dernek ve Vakıflar *İklimlendirme *Akaryakıt *Hipermarket *Tekno Market *Kuyum ve Mücevherat *Enerji (B2B) *Lojistik (B2B)
Gıdadan finansa, otomotivden e-ticarete, sigortadan mobilyaya, turizmden tekstile, AVM’den kişisel bakıma 36 farklı kategoride gerçekleştirilen ve halk jürisi tarafından değerlendirilen araştırma sonuçlarına göre sektörlerde ilk 5’e kalan firmaları her gün Marketing Türkiye internet sayfasından ve Marketing Türkiye sosyal medya hesaplarından takip edebilirsiniz.