The ONE Awards’un bu yılki konseptinde ne var?
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün en önemli standartlarından birine dönüşen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri 8 Ocak’ta Raffles İstanbul’da gerçekleşecek. The ONE Awards bu yıl da etkinliğin ruhunu yansıtan heyecan verici bir konseptle sektörle buluşmaya hazırlanıyor. Marka takımları ve ajanslarının uyumu sonucunda ortaya çıkan başarıyı ödüllendiren The ONE Awards’un bu yılki konsepti “coin” yani yeni çağın para birimi oldu.
The ONE Awards görsel konsept tasarımında bu yıl da her yıl olduğu gibi metal kullanarak, oluşturulan görsel kodu sürdürüyor. Türkiye’de itibarını yıl içinde en çok artıran markaların ödüllendirildiği The ONE Awards’da bu yıl yeni çağın para birimini kullanarak “coin” konsepti işlendi. Bu konsept belirlenirken iki temel noktaya odaklanıldı. Bunlardan ilki ülkenin maddi sıkıntılar içerisinde olduğu dönemlerde itibar inşa etmeyi başarmış markaların daha güçlü kalabilmeleri olurken ikincisiyse markaların itibarını artırmaya yönelik çalışmalarının mutlaka maddi kazanımla da doğrudan ilintili olması… Ayrıca tasarımlarda sanal paranın üzerinde iç içe geçmiş halkalar ve birbirlerine bağlanan çizgiler ile “bütünleşik” kavramı da resmedildi.