Tick Tock Boom, MIXX Avrupa Ödülleri’nde 4 kategoride kısa listede
MIXX Awards Türkiye’de “Yılın En İyisi” dâhil 6 ödül kazanan Tick Tock Boom, MIXX Avrupa Ödülleri’nde 4 kategoride kısa listeye kaldı.
IAB Europe tarafından her yıl düzenlenen, Avrupa’nın en önemli dijital, mobil ve medya ödüllerinden MIXX Awards Europe (MIXX Avrupa Ödülleri) yarışmasında kısa listeye kalan işler açıklandı.
Bu yıl PRİDA İletişim Ödülleri’nde “Yılın PRİDA Dijital Ajansı” seçilerek kendinden söz ettiren ve MIXX Awards Türkiye’de “Yılın En İyisi” dâhil 6 ödül birden kazanan Tick Tock Boom, şimdi de MIXX Awards Europe’ta 4 kategoride kısa listeye kaldı.
13 kategoride çalışmanın mücadele ettiği MIXX Avrupa Ödülleri’nde Tick Tock Boom’un kısa listeye kalan işleri; Markalı İçerik kategorisinde “Evlatlarınız Bize Emanet” filmi; Kampanya Etkililiği, Verinin Etkili Kullanımı ve Sosyal Medya kategorilerinde ise Türkiye’nin ilk ortak aşk şiirini yazan “Bir Başka Şiir” oldu.
Ford Trucks – Evlatlarınız Bize Emanet
Ağır ticari araç markası Ford Trucks için Berkun Oya iş birliğiyle Tick Tock Boom tarafından hazırlanan “Evlatlarınız Bize Emanet” filmi, bu yıl MIXX Awards Türkiye’de “Yılın En İyisi” ödülünü kazandı. Proje, bu yılki MIXX Awards Türkiye’de büyük ödülün yanı sıra “Online Reklam Filmleri” ve “Marka Farkındalığı ve Konumlandırma” kategorilerinde Altın MIXX, Markalı İçerik kategorisinde ise Bronz MIXX olmak üzere toplam 4 ödül elde etmişti.
Ford Türkiye – Bir Başka Şiir
https://www.youtube.com/watch?v=OiMDjv1pxDQ
https://www.youtube.com/watch?v=pQsnID0Mgm8
Tick Tock Boom’un Ford Türkiye markası için Sevgililer Günü’ne özel hazırladığı Türkiye’nin ilk ortak aşk şiirini yazan “Bir Başka Şiir” kampanyası, bu yıl MIXX Awards Türkiye’de “Deneysel ve Yenilikçi” ve “Gerçek Zamanlı Etkileşim” kategorilerinde 2 Bronz MIXX kazanmıştı.
Ödül Töreni 23 Mayıs’ta
Dijitalde sadece bugünün değil geleceğe dair trendlerin de değerlendirildiği MIXX Avrupa Ödülleri, dünyada dijital reklamın ve internetin gelişmesi için 42 ülkede faaliyet gösteren IAB (Interactive Advertising Bureau) tarafından Avrupa bölgesi özelinde veriliyor.
Kazanan projelerin, dijital pazarlamada hangi fikirlerin neden işe yaradığını göstererek pazarda eğitici bir rol üstlenmesi ve sunduğu yeni yaklaşımlarla dijital yaratıcılık sektörüne ilham vermesi bekleniyor. GroupM Polonya CEO’su ve Jüri Başkanı Anna Lubowska ödül hakkında; “MIXX Avrupa Ödülleri, dijital kampanya inovasyonunda en son ve en yeni işleri öne çıkarırken, pazarlamacıların da dijital medyayı var olan ve potansiyel müşterileriyle etkileşime girmek için nasıl kullanabileceklerini daha iyi anlamalarını sağlıyor.” şeklinde konuştu.
Kısa listeye kalan projeler arasından 13 kategorinin birincileri IAB Europe’un 23 Mayıs’ta Milan’da gerçekleşecek Interact Konferansı’ndaki ödül töreninde açıklanacak.