Televizyon reklamcılığında yeni dönem: “Tıklanabilir Reklam”
TheAdTV, Titan OS altyapısını kullanarak Türk reklamcılığında çığır açacak bir uygulamaya imza attı. MG Media’nın medya planlaması ile ilk uygulamanın TAB Gıda için yapıldığı sistemde izleyiciler, Philips akıllı televizyonların ana sayfasındaki tıklanabilir reklam görseline yerleştirilen QR kodu okutarak Tıkla Gelsin® üzerinden Chicken Big King Menü siparişi verdi.
Yayın kuşağındaki reklamlardan bağımsız olarak televizyon açıldığında ve kumandadan HOME tuşuna her basıldığında, ekranın ana sayfasında gösterilen reklamla Chicken Big King Menü iletişimi yapıldı.
Ana sayfada reklamı görüntüleyen izleyiciler, görsel üzerindeki “Sipariş Ver” butonuna tıklayıp QR kodu okutarak Tıkla Gelsin üzerinden Chicken Big King Menü siparişi verdi.
MG Media medya planlaması ve TheAdTV ile bir başarı hikayesi yaratılan reklam teknolojisinde CTR hedeflenenin üzerinde gerçekleşti.
“Değişen kullanıcı trendlerini anlamak…”
TAB Gıda Medya ve Dijital Pazarlama Departmanı TheADTV kullanımına dair şu yorumda bulundu: “Medyada yeni teknolojileri takip etmek ve deneyimlemek bizim için çok önemli bir kazanım. Bu reklam modelini Türkiye’de kullanan ilk marka olduğumuz için çok mutluyuz. Değişen kullanıcı trendlerini anlamak, görünürlüğümüzü farklı alanlara taşıyarak korumak ve arttırmak önemli önceliklerimiz arasında.”