İş ilanları TikTok’un yeni dönem stratejilerini ifşa etti
TikTok kısa süre önce LinkedIn ve çeşitli platformlarda yeni iş ilanları yayınladı. Lojistik ve depolama alanlarına yönelik yayınlanan bu ilanlar TikTok’un da diğer sosyal medya platformları gibi e-ticareti önceliklendireceğini işaret ediyor…
Diğer sosyal ağlar gibi, TikTok da gelir modellerini çeşitlendirmek için e-ticaret atılımı yaptı. Şu anda İngiltere ve Endonezya da dahil olmak üzere belirli pazarlarda, içerik oluşturucuların ve satıcıların platform üzerinden ürün satmalarına olanak tanıyan TikTok Shop adlı bir alışveriş seçeneği sunuluyor. Bu kapsamda Shopify ile de ortaklık kuruldu.
Yayınlanan iş ilanları ise TikTok’un e-ticarete atılmak konusunda ne kadar kararlı olduğunun en büyük kanıtı. Zira bir iş ilanında görev tanımı şöyle yapılıyor; “Depolama, teslimat ve müşteri hizmetleri iadeleri sağlayarak, satıcıların operasyonel kapasitelerini ve verimliliklerini geliştirmelerine yardımcı olmak, alıcılara tatmin edici bir alışveriş deneyimi sunmak ve TikTok Shop’un hızlı ve sürdürülebilir büyümesini sağlamak.”
Bir TikTok sözcüsü, iş ilanları hakkında ayrıntı vermeyi reddetti ve yeni dönem stratejilerine dair şunları söyledi: “TikTok Shop’un şu anda aktif olduğu Güneydoğu Asya ve Birleşik Krallık gibi ülkelerde satıcılara çeşitli ürün özellikleri ve teslimat seçenekleri sunan değerli bir alışveriş deneyimi oluşturmaya odaklanıyoruz.”
Kaynak: CNN
TikTok, kullanıcıları teyit etmeye davet ediyor
TikTok, platform üzerinden yanlış bilginin yayılmasını önlemek için haber doğrulama organizasyonu Teyit.org iş birliğiyle bir kampanya başlattı. Kampanyanın amacı kullanıcıları #Teyitçiyim etiketini kullanarak doğru bilgi paylaşmaya teşvik etmek… Kampanyada, kullanıcıların bilgileri nasıl teyit edebileceğine dair yönlendirmeler yer aldı ve etiketle paylaşılan içerikler ise en az 20 milyon izlenme sayısına ulaştı.