TikTok’la başlayan ardından Instagram’a sıçrayan furya şimdi de Facebook’ta…
Ünlü sosyal medya platformu Instagram, kullanıcıların ses ve efekt kullanarak 15 saniyelik videolar çekebildiği ve popülaritesi giderek artan Reels özelliğinin Facebook’a entegre edilmesi için Hindistan’da denemelerine başlandığını açıkladı. Kısa süre içerisinde faaliyete geçmesi beklenen özelliğin adının ise “Facebook Reels” olması bekleniyor.
Bloomberg’ün haberinde, denemelerin Hindistan’da gerçekleştirilmesinin nedeninin, ülkenin Facebook’un en büyük pazarı olduğunun altı çizilirken Facebook’un Hindistan pazarını çok önemsediği de belirtildi.
Facebook 2012’de 1 milyar dolara Instagram’ı, 2014’te 19 milyar dolara WhatsApp’ı satın almış, aynı yıl 3 milyar dolar bedel ödeme teklifiyle SnapChat’in de kapısını çalmıştı. SnapChat cephesinden istediği yanıtı alamayan Facebook bunun üzerine Instagram’a Snapchat ile hayatımıza giren “Stories” (hikayeler) isimli 24 saat sonra otomatik olarak silinen paylaşım özelliğini entegre etmişti. Geliştirdiği “Reels” özelliğiyle de TikTok’u taklit ettiği eleştirilerine herhangi bir yanıt vermeyen Facebook cephesi tıpkı “Stories” gibi Reels’i de Instagram’ın ardından Facebook’a da entegre edecek…
Güncel Haberler